Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zepsułem sobie chyba prawy zacisk hamulcowy


otóż wczoraj jak pociły mi się odpowietrzniki to prawy dokręciłem na próbę mocniej tzn jak już jest opór to jest z pół obrotu dobre i teraz tak odpowietrzałem dzisiaj hamulce i jak odkręcam odpowietrznik (kolega pompuje w aucie i trzyma hamulec) to zanim poleci płyn otworem z odpowietrznika to już wylatuje gwintem..


Co do pocenia się to nie pocą się :/ tylko nadmiar płynu zostaje.Wystarczyło kompresorem wydmuchać z nich po zakręceniu i nic się nie lało więcej a jak przez głupotę bo myślałem,że może słabo dokręcone są mocniej dokręciłem..pytanie co się zrypało? gwint? czemu puszcza po odkręceniu pierw gwintem? i podczas odpowietrzania leci mi i z odpowietrznika i gwintem po zacisku na dół.Po zakręceniu wszystko jest w porządku nic nie cieknie.Czy wkręcenie innego nowego odpowietrznika może coś polepszyć? czy to coś w zacisku już? teoretycznie da się go odpowietrzyć bo wystarczy delikatnie go poluzować i wtedy płyn nie leci gwintem ale i hamulec pomału idzie na dół kolega mówi.Normalnie wcześniej jak odpowietrzałem to odkręcałem więcej odpowietrznika i płyn lecial nim i hamulec od razu w dół.


Jutro spróbuje stary wkręcić i zobacze czy będzie leciało po gwincie podczas ''odpowietrzania''

Opublikowano
Najpierw proponuję wymienić odpowietrznik, to tylko parę zł. Jeżeli na nowym będzie tak samo to już zacisk do wymiany. Używane nie są drogie, za przedni zapłaciłem 50zł a wymiana to przecież parę minut.
Opublikowano
Jak dokrecisz i się nie poci to chyba jest ok. Ja dokrecam odpowietrzniki 12Nm i nigdy nic się nie działo

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
jak dokręcę to się poci,ale przez to,że płyn został w odpowietrzniku i wychodzi pomału zwojami odpowietrznika.Po zakręceniu odpowietrznika i wydmuchaniu kompresorem przez otwór odpowietrznika wtedy wylatują resztki płynu zwojami odpowietrznika.Potem już się nic nie poci.Problem jest jak chce odpowietrzyć.Odkręcam odpowietrznik lekko i praktycznie równo płyn wylatuje odpowietrznikiem i po zacisku w dół przez zwoje.. co tam się mogło stać,gwint nie jest zerwany bo normalnie odkręca się i jest duży opór..cieżko odpowietrzyć ten zacisk bo muszę popuszczać pomalutku odpowietrznik,ale wtedy pedał hamulca idzie powoli na dół.Wcześniej odkręcałem odpowietrznik i tylko płyn leciał przez otwór odpowietrznika i pedał od razu do dołu szedł.Teraz jak odkręcę by pedal do dołu szybko zszedł to wyleci mi płyn przez otwór odpowietrznika czyli prawidłowo ale i przez zwoje odpowietrznika po zacisku w dół...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuję zacząć dawać samochód pod opiekę komuś kto ma pojęcie i nie psuje co drugiej dobrej części :wink: klucz dynamometryczny przy aucie to podstawa, szczególnie jak nie ma się wyczucia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.