Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu morduję temat z wyprowadzeniem AUX przy moim radu, jest na ten temat sporo informacji, ale utknąłem w punkcie co do którego nie mogę znaleźć odpowiedzi...

Radio mam z 2003r. i wersja softu też pozwala na wpięcie wtyczki z trzema pinami w miejsce zmieniarki. Wszystko powinno grać i hulać, ale jako że moja Bunia nie miała seryjnie zmieniarki obstawiam że AUX się nie aktywował sam po wpięciu wtyczki i musze to zrobić z NCS'a chyba że się mylę, a zielony jestem z diagnostyką... Mam kabel od tygodnia i póki co udało mi się skasować błędy AirBag (po ich wymontowywaniu gdy grzebałem przy prowadnicy szyby) Ogólnie Viaken pisał że na kablu działa opcja batery i ignition ale u mnie póki co nie. musze przeinstalować wszystko i jeszcze raz poinstalować stery i inpę... Chyba ściągnę najnowszą po niemiecku, bo słyszałem ze najwiecej nią można zrobić...

Z NCS'em nie miałem do czynienia. Czy ktoś aktywował wyjście aux w ten sposób? I mógłby mnie przeprowadzić przez to? Czy do tego trzeba jakieś biblioteki z procedurami pościągać do NCS'a?


Proszę o pomoc, załączam zdj. radyjka i wtyczki którą mam z allegro za 30zł...


https://drive.google.com/file/d/1M48HryXcVCEoDTXpQd25O2wKTAeNWqFb/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1DFGZBaCJD2DwuMeP4K9qOj_9LG0kMft9/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/11xwjJ-g1h8C-ChYYlWh7iePd3KpNu-SA/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1dsBnLObhywDICkxMD-q0YiBTvm5hWz2F/view?usp=sharing

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie trzeba aktywować ncs-em, widocznie masz trefny kabel, daj go jakiemuś elektronikowi i sprawdzi co jest nie tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

rozebrałem tą wtyczkę i sprawdzam multimetrem, wszystko jest ok. Z tym że rezystor jest 100 kiloomów a chyba powinien być 330 ?

Mam rację?


Ps. Tu bardzo rzeczowy artykuł w tym temacie.

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=108054


I zgodnie z ostatnim postem:

Siemka, walcze z AUXem u siebie, bo ciszej niż na CD i spore ubytki basu.


Po 1. U mnie działa tylko z rezystorem, >300k, jak ma 297k to nie odpali AUX (sprawdzone na kilku rezystorach).

Po 2. Może coś z kondensatorami? Użyłem niskoprądowe 0.22uF, gdzieś wyczytałem, że komuś zamiana na wysokoprądowe do 600V pomogła i bas wrócił.

Po 3. Kolejna rzecz, podobno nie wolno ustawiać na urządzeniu max głosności (np na telefonie) tylko wyregulować głośnoś radiem, inaczej ucina niższe tony. To prawda?


Podrzućcie jakieś pomysły, bo AUX bardzo się przyda, ale porównując tę samą piosenkę z CD i AUX poziom basu tak spada, że szkoda gadać



//edit 3.02.2018


Ad.2 Kondensator 1uF zamast 220nF. Po prostu, za mała pojemność daje filtr górnoprzepustowy. Dla 1uF kondensatorów gra można by rzec porównywalnie do jakości CD.


Ad.3. Okazało się, że bzdura.

 

Postanowiłem zakupić jutro rezystor 330 kilo omów, oraz kondensatory foliowe 1uF.

Zobaczymy jaki będzie rezultat...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.