Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, widziałem podobne problemy na forum, ale chciałem prosić o porade w moim przypadku, gdyż nie jest on taki sam jak poprzednie z tego co się orientuje. Więc sprawa wygląda tak, ogólnie od poczatku posiadania mojego e36 miałem pare problemów z motorem, spadki mocy itd, wymieniłem czujnik wału, wałka, świece, podmieniałem cewki, widać było poprawy, ale nie do końca. Został jeden problem. Wieczorem motor szatan, podaje jak wściekły. Za dnia, szczególnie w upalne dni, strasznego muła łapie. Nie mam plastiku dolotu do filtra, ponadto nie mam pewności czy moja przepływka napewno jest sprawna (obroty nie falują, trzymają się równo itd). Może macie jakieś pomysły? Czy może być tak, że bez tego dolotu jak pobiera powietrze z komory to jest po prostu zbyt gorące, a ten dolot by pomógł? Druga sprawa, czy przepływka może być w ten sposób uszkodzona, że przy ciepłym powietrzu podaje złe wartości? Dodam, że nawet w upalne dni do czasu aż się motor nie nagrzeje jest okej, a z kolei nawet nagrzany, ale wieczorem - jest ogień. Liczę na wasze pomysły, powiedzcie czy dobrze kombinuje bo mi już zaczyna tych pomysłów brakować :D
Opublikowano

W zeszłym roku zauważyłem w moim autku podobny problem.Podejrzewałem sondy lub paliwo.

Sondy,bo zamienniki denso,chociaż oscylują jak wściekłe i są dość młode.

Paliwo,bo zalegało w zbiorniku ok rok czasu.

W maju tego roku objechałem zlot w toruniu,po zatankowaniu,w drodze powrotnej,auto jakby dostało życia,inaczej reaguje na gaz.

Wcześniej zauważyłem że faktycznie,im zimniejsze powietrze tym lepiej ''idzie''

W czwartek zrobię jej diagnostykę i sprawdzę parametry a w piątek 260 km jazdy próbnej na kolejny zlot.

Ten dolot to powinieneś założyć raczej...

I sprawdz jaką temperaturę powietrza zasysanego widzi sterownik.

Opublikowano
Myślałem, że tylko ja mam takie fanaberie. :shock: Mam podobne odczucia "muła" u siebie w m52b20 i tak samo tylko w suche upalne dni jak silnik złapie temp. Najlepiej idzie w deszczowe dni.
Opublikowano
Wolnossący silnik zawsze będzie lepiej chodził w chłodniejsze dni.Więcej tlenu w powietrzu,lepsze spalanie.Ważne żeby nie zasysał gorącego powietrza z komory silnika.
Opublikowano
Mam to samo jak koledzy w m52b20 a dolot seria. Jak w gorące dni jeszcze wisco się zasprzegla to dopiero jest zamula a jak odpale klime to jeszcze bardziej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.