Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu pojawił się pewien problem a mianowicie migająca kontrolka DSC , szarpanie , zanik mocy.

Problem pojawił się przy wjeździe na łuk przy skręcie na prawą stronę. Zaczęła migać kontrolka Dsc samochód nie miał przyśpieszenia i pojawiło się szarpanie.Po zjechaniu na parking i odstaniu ok 3 h problem znikł. Jakiś czas temu znowu się to pojawiło również przy skręci w prawo jednak podczas jazdy na wprost było to samo. Zanik mocy szarpanie migająca kontrolka dsc. Pojechałem do mechanika błąd sądy i walka rozrządu wydechowego. Nic nie było związanego z Dsc. Błedy zostały skasowane a mój problem dalej się pojawia mimo tego , że żadnego błędu nie ma. Teraz jest tak , że po przejechaniu małych odcinków jest ok ale po 25km plus zaczyna się to od nowa. Może ktoś miał coś podobnego ? Proszę o pomoc bo dobry mechanik rozkłada ręce a tak się nie da jeździć. Czujnik abs? czujnik skrętu? pomocy!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak czujnik abs, widocznie mechanik nie połączył się z dsc. Potrzebujesz kogoś z programem do bmw, błąd musi być, dodatkowo można pojeździć z podglądem na prędkości poszczególnych kół i będzie widać, który świruje. Do tego czasu wyłącz dsc i jeździj, tylko pamiętaj, że nie masz systemów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W takim razie podaj kody błędów z silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak czujnik abs, widocznie mechanik nie połączył się z dsc. Potrzebujesz kogoś z programem do bmw, błąd musi być, dodatkowo można pojeździć z podglądem na prędkości poszczególnych kół i będzie widać, który świruje. Do tego czasu wyłącz dsc i jeździj, tylko pamiętaj, że nie masz systemów.

 



Największy paradoks polega na tym ,że po wyłączeniu systemu problem nie ustaje i nadal się zapala

Opublikowano
W takim razie podaj kody błędów z silnika.

 



CC-ID 71-Brake Pads Worn


Nie wiem czy ma jakiś wpływ bo nie został skasowany po wymianie tarczy hamulcowych. Mechanik jednak wyczyścił mi błedy a ten został.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Weź ten swój samochód podłącz pod coś, czym diagnozuje się BMW. INPA lub coś nowszego na kompa lub BTOOL, Carly na telefon. I wrzuć jakie masz błędy. To co piszesz to wygląda na poierścień(koronkę)ABS lub czujnik. Jednak po wyłączeniu kontroli trakcji powinno ustać. Wyłączasz to klikając czy przytrzymując przycisk DSC?
Opublikowano
Weź ten swój samochód podłącz pod coś, czym diagnozuje się BMW. INPA lub coś nowszego na kompa lub BTOOL, Carly na telefon. I wrzuć jakie masz błędy. To co piszesz to wygląda na poierścień(koronkę)ABS lub czujnik. Jednak po wyłączeniu kontroli trakcji powinno ustać. Wyłączasz to klikając czy przytrzymując przycisk DSC?

 


Przytrzymując wyłączam

Opublikowano

Witam kolego! Ogarnąłeś już co było problem w związku z załączniem sie kontroli trakcji podczas jazdy?Ja w swoim BMW e87 120d 163km mam dosłownie ten sam problem...

Po wymianie zawieszenia jak i alu felg na 18" auto ma takie same objawy. Na prostej drodze utrata mocy, ciągle załącza sie kontrola trakcji / 80km max!! :( flustrujące... Sprawdzałem pod kompa i jak wyżej kolega napisał może to mieć związek z którymś czujnikiem ABS i miałem błąd P/T koło. Zerkałem do tego czujnika. Troszkę go zruszałem i wychodzi na to ze pod kompem pokazuje normalnie prędkość koła tak jak i pozostałe. Juz nie wiem czego mam się łapać... Jeśli coś bedziesz wiedział daj proszę info no i ja oczywiście też w kontakcie :)

Opublikowano
Witam kolego! Ogarnąłeś już co było problem w związku z załączniem sie kontroli trakcji podczas jazdy?Ja w swoim BMW e87 120d 163km mam dosłownie ten sam problem...

Po wymianie zawieszenia jak i alu felg na 18" auto ma takie same objawy. Na prostej drodze utrata mocy, ciągle załącza sie kontrola trakcji / 80km max!! :( flustrujące... Sprawdzałem pod kompa i jak wyżej kolega napisał może to mieć związek z którymś czujnikiem ABS i miałem błąd P/T koło. Zerkałem do tego czujnika. Troszkę go zruszałem i wychodzi na to ze pod kompem pokazuje normalnie prędkość koła tak jak i pozostałe. Juz nie wiem czego mam się łapać... Jeśli coś bedziesz wiedział daj proszę info no i ja oczywiście też w kontakcie :)

 


To w kontakcie kolego we wtorek podłączony będzie specjalny komp z bmw wiec może coś więcej się dowiem gdybyś coś wiedział też pisz. :wink:

Opublikowano
A jesteś pewien, że wyłączasz DSC i DTC? Bo jednym kliknięciem wyłączasz DSC, a żeby wyłączyć DTC musisz przytrzymać przycisk.
Opublikowano

Witam,


przerabiałem podobny temat w aucie żony dwa razy. Winny był skorodowany pierścień abs na tylnych kołach (najpierw jedna strona, potem druga rok później). Czujnik gubi "ząbki" i myśli że jest poślizg wiec hamuje (głównie na zakrętach). Wymiana pierścienia http://allegro.pl/pierscien-koronka-abs-tyl-bmw-e46-e81-e82-e87-e90-i7044093233.html załatwiła u mnie sprawę.

pierścień z jednej strony był skorodowany a z drugiej "napuchnięty" od rdzy.


Pozdrawiam

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano

Panowie dzięki za podpowiedzi. Od soboty mam wolne więc sprawdzę te pierścienie na tylnej osi bo właśnie tam komputer wykrywał czasami błąd czujnika prędkości tj. ABS.

:8) A tak wogóle... Kolego od tego posta ( e87. 116 ) czy komputer coś wykazał w Twoim autku? bo miałeś podłączyć.pozdr.

Opublikowano

Gotowe!!


Auto kołem wpadło w dziurę czy coś i straciło geometrie. Kierownica była delikatnie przestawiona w prawą stronę a czujnik skrętu źle skalibrowany.

Mechanik pojechał zrobił geometrie ustawił kierownice i skalibrował czujnik skrętu. Już jest wszystko dobrze wszystko przez dziurawe drogi pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A tego faktu akurat zapomniałeś napisać, że od nie dawna masz kirownice przestawioną. Jak ci się kiera przestawiła od dziury to znam tytuł kolejnego tematu:

" mocne wibracje przy 100km/h"

To znaczy że felga ci się pokrzywiła.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam ponownie po dłuższej przerwie, ale z rozwiązaniem problemu ! :)

Otóż po jakimś czasie doszła mi jeszcze choinka na zegarach tj. BS, Airbag i cała reszta.

Rozwiązaniem problemu kontrolek jak i DSC okazały się tylne czujniki prędkości ( ABS ) Były starte do tego stopnia że brakowało ok.2 minmetrów!

Po wymianie autko śmiga jak nowe !:) Mam nadzieję że kiedyś się koumuś przyda ten post.


POZDRAWIAM :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak myślisz czemu były starte? Naprawiłeś skutek, a nie przyczynę. Masz jeszcze zardzewiały pIerścień od ABS, przez co ściera ci czujnik. Nowy za długo nie pośmiga.
Opublikowano
A jak myślisz czemu były starte? Naprawiłeś skutek, a nie przyczynę. Masz jeszcze zardzewiały pIerścień od ABS, przez co ściera ci czujnik. Nowy za długo nie pośmiga.

 

Jack79, masz absolutną racje. Zapomnialem napisać że pierścienie też mam nowe. Kupowałem w pakiecie z czujnikami :) i wymieniałem razem.


Pozdro

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
U mojej teściowej w E87 jest podobny problem ale pokazuje błąd w ista „komunikacja niemożliwa z układ przeciwpoizgowy dsc” Macie może jakiś pomysł ? Autem szarpie ale nie zawsze. Raz poprzegladalem bezpieczniki i problem zniknął na 20 km i błąd również .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro nie ma komunikacji to zapewne szlak trafił sterownik dsc, chyba, że to problem z Twoim kablem, spróbuj u kogoś i jak będzie połączenie to przejedź się z podglądem na prędkości poszczególnych kół.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ale inne auta spokojnie czyta wiec w kabel nie wierze.

Edit: a gdzie w ista mogę sprawdzić prędkość kol ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po pierwsze musi być połączenie z dsc, wtedy klikasz na ten moduł i przycisk na dole po prawej, następnie chyba środkowa zakładka i znajdziesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Już odjechałem od teściowej, ale będę to auto miał u siebie za miesiac bo wyjeżdża na dłużej i muszę to ogarnąć . Dzisiaj dojrzałem ze pierścienie z na półosiach z obu stron są przytarte od czujnika, wiec obstawiam ze to ich wina. Sam dzisiaj zdiagnozowałem to auto podczas jazdy i najpierw przez pare km jest Ok potem przez pare co jakiś czas delikatnie szarpnie a płótnem zaczyna mrugać kontrolka dsc i auto przez chwile nie ma mocy i nie reaguje na gaz. Wszystko mija gdy wyłącze system trzymając pare sekund przycisk dtc.

Jeżeli zabiorę sie to to myślisz ze same pierścienie wymienić czyt trzeba cała półoś ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Same pierścienie, to tańsza opcja i powinno wystarczyć. Pytanie czy czujnika ABS za miesiąc też nie będziesz wymieniał. Ta rdza na pierścieniach rozwali je.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.