Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

dzisiaj troche pocisnąłem samochód i po jakims czasie przy juz chyba normalnej jezdzie zaswiecila sie czerwona kontorlka ladowania. Bylo to 300m od domu wiec od razu zajechalem na parking pod domem, otwieram maske no i widze ze spadl pasek klinowy wiec zrozumiale ze nie bylo ladowania, ale widze tez ze mocno wycieka plyn chlodniczy i to nie z chlodnicy a gdzies z przodu silnika.

Co sie moglo stac? Pompa wody poszla czy co innego? :cry:


Silnik M54B25

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Tak jak piszesz mogła uszkodzic się pompa wody. Zobacz czy się nie zatarla. Bądź poprostu spadł pasek i nie bylo odpowiedniego obiegu wody wytworzylo się ciśnienie na tyle duże ze coś puscilo i stąd ten wyciek.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano

Jak poznać czy się zatarła? Spróbować pokręcić ręką? Wiem ze jak trzpein jest luzny to znaczy ze pompa do wymiany.

Pisząc, że "coś puściło" co masz na myśli? Tzn co mogło puścić?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Mógł puścić jakiś kruciec wąż gumowy coś co było najsłabszym ogniwem ze tak napisze :roll: załóż pasek dolej wody plynu zobacz gdzie cieknie wyciek nie jest mały wiec zobaczysz może być ze pompa wody juz poszła i puszcza.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
Silnik ostygł, poszedłem popatrzeć, poruszałem pompą i jest dość mocno luźna. Na dodatek jak chcę kręcić to jak chropowatym metalem o metal, po ćwiartce obrotu praktycznie dalej nie dało się kręcić. Zatarła się. mam nadzieję, że po wymianie wszystko będzie ok. Dzięki
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Pewnie rozpadł się wirnik bądź się ulamal bez rozkrwcania się nie obejdzie i pewnie dla tego spadł pasek.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
Zakładam, że pompa padła, wirnik stracił swoją oś i dlatego spadł pasek. Sama wymiana pompy powinna chyba wystarczyć?
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z płynem oczywiście, najlepiej przepłukać układ, ponieważ resztki wirnika mogą być w układzie. Zwróć uwagę na pasekw, jak jest stary i popękany to go wymień, poza tym jak dostał płynu to może piszczeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Według mnie powinieneś jeszcze sprawdzić stan rolek ....... łożyskowanie (że tak profesjonalnie napiszę hehe) bo jak dostały cieczy chłodzącej to może być różnie.

Nowe rolki układu pasowego nie chcą się kręcić za bardzo :wink: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.