Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Miał ktos Problem gdy auto Sie nagrzeje, Zgasi i po30 moze 60minutach chce sie odpalic to kreci dluzej zanim odpali. Był błąd czujnika niskiego ciśnienia . Ale po wymianie błędów brak a problem nadal pozostaje.

Gdzieś tu ktoś pisał że jeśli ciśnienie na rampieszybko spada to wtryski. Jakie powinno być cisnienieprzed odpaleniem auta?

Opublikowano
Jawnie wtryski. Mozesz je zdiagnozowac za darmo. Zdejmujesz pokrywe silnika, wyjmujesz wtryski, z gniazd, podlaczasz do przewodow paliwowych tak, zeby byly na zewnatrz silnika, odpalasz (oczywiscie nie zapali, potrzymaj start engine chwile) i niech druga osoba obserwuje wtryski. Jak podlozysz sobie pod nie wczesniej jakis karton, to na bank bedziesz mial przy ktoryms wtrysku plame paliwa. To tak w skrocie.
Opublikowano
Łatwo. Na necie powinny być filmy, jak to krok po kroku zrobić. Sprawa nie jest skomplikowana.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętaj o wysokim ciśnieniu paliwa w układzie żeby nie oblać wszystkiego dookoła i nie rób tego na gorącym silniku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.