Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem tu na biezaco, wszystko czytam co piszecie. Auto mam swieze, nie wiem czy egr jest zaslepiony czy tez nie. Z powietrzem pamietam na samym poczatku byly dziwne dawkowania, z niskich obrotow bylo za malo, a jak sie wkrecal to za duzo. Niedlugo moj dobry kumpel przyjedzie z kompem i zobaczymy jak jest aktualnie! Nagram filmik i wrzuce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja z doswiadczenia w pierwszej kolejnosci biore sie za to co podpowiada mi komputer a tu jasno powiedzial-niskie cisnienie doladowania...( tu nawet podcisnienie moze robic cyrk )

Oszywiscie jak kolega przeczysci egr to na pewno tym silnikowi nie zaszkodzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja z doswiadczenia w pierwszej kolejnosci biore sie za to co podpowiada mi komputer a tu jasno powiedzial-niskie cisnienie doladowania...( tu nawet podcisnienie moze robic cyrk )

Oszywiscie jak kolega przeczysci egr to na pewno tym silnikowi nie zaszkodzi...

Opublikowano
Jutro będę chciał spróbować na kompie ograniczyć egr do minimum i sprawdzić jaka będzie reakcja. Problem tkwi dolocie powietrza ? Coś blokuje? Czy to jest od turbo?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd ciśnienia doładowania ma związek z turbiną/jej sterowaniem lub masz np. nieszczelny dolot. Na to falowanie wg mnie wpływ ma egr, odepnij na próbę wężyk podciśnienia od niego i zaślep go śrubką.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jestem ubozszy o odczyt ostatnich filmikow-sa tak zamazane ze nie jestem w stanie odczytac wartosci ale na podstawie korekcji widac jak na poczatku korekcje tancza czyli wszystko ladnie i momentalnie reaguje na odczyt lampdy ,przy dodaniu gazu korekcje ciagna w kierunku zera ( na moje oko zbyt opieszale ) ale gdy pusciles gaz obroty spadly a korekcje wracaja leniwie i sie zatrzymuja w pewnym momencie - w momencie puszczenia pedalu gazu zawor powinien zamkac pompowanie turbiny do silnika - na filmiku slychac zmiane pracy silnika jak kolega powiedzial ze przestalo trzasc , to jest pewnie moment gdzie silnik zaczyna pracowac wolnossaco i gdyby kolega jeszcze chwilke nagrywal to korekcje zaczely by pracowac jak na poczatku.

Luknij na ten zawor jak pracuje ewentualnie pomuz mu recznie zamknac sie jak silnik bedzie sie jeszcze tyrpal...

Opublikowano
Ograniczylem egr ispa na maxa jak byla mozliwosc. Nic to nie pomoglo. Usunalem blad ispa, pojezdzilem troche i z ciekawosci wrzucilem inpe, blad sie nie pojawil. W czwartek idzie do mechanika, niech przejrza ta szczelnosc dolotu, weze itp.
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.