Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej Chłopaki :) . Długo zamierzałem się ze zrobieniem tego tematu, ale mówię w końcu.


Pierwszą swoją (i raczej nie ostatnią ;) ) Bawarię kupiłem w czerwcu 2016 roku z licytacji w BMW Lease w Niemczech. Auto miało przebieg 152 tys. km. Stan po prostu rewelacyjny poprzedni właściciel wszystko wymieniał. Tylna kanapa była w ogóle nie używana (potem to zmieniłem :P) wszystko w środku jak nowe. Dodatkowo w bagażniki w gratisie znalazłem całą torebkę kulek do Golfa. Mankament jeden delikatne otarcie na zderzaku z przodu i na drzwiach co zostało naprawione.


Silnik: 2.0 N47. Nominalnie miał 191 koni w serii i 418 NM.


Zależało mi bardzo na maksymalnym wyposażeniu, i bez X-Drive'a. Z największych atutów autka to: Sportowa 8 biegowa skrzynia z łopatkami, Head Up display, Duża nawigacja, Sportowe fotele, Zawieszenie Elektroniczne M, Automatyczne Światła, Kamera cofania. Jedyna Wada czego mi strasznie brakuje i zrobię retrofit to brak elektronicznego fotela z pamięcią. Ręczne ustawienie oparcia i kątu to istna masakra, gdy ustawię jest pięknie, ale po przestawieniu już jest problem i się denerwuje.


Co w niej zrobiłem:

Standardowy Srebrny Grill został wymieniony na Czarny połysk

Srebrne koła polakierowane na połysk.

W środku założona ramka Nawigacji z LCI z podświetleniem.

Małe poprawy w komputerze jak wydłużenie czasu grania radia do godziny, pamięć Start Stopu i jakieś duperelki. Kolega z tego forum robił.

Wymieniono olej w skrzyni, w dyfrze.

Przed mapowaniem wymieniony rozrząd na nowy.

Odłączony EGR.

Zamontowane Tarcze Hamulcowe Zimmerman Sport Coatz oraz klocki Hawk Performance HPS 5.0

Olej zmieniany systematycznie co max 12 000 km - Motul X-Clean +wszystkie filtry oraz specjalnie co ten przebieg przejżdzam 2 pełne baki z dodatkiem BMW do smarowania wtryskiwaczy.

Lekko zmodyfikowany tłumik końcowy, ale za jakiś czas będzie przelot. Może w przyszłości zostanie zamontowane TurboHybrid i Intercooler Wagnera.


Fotki:

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/2.jpg

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/1.jpg

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/3.jpg

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/4.jpg

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/5.jpg


========================================

Vehicle information

========================================

VIN: J264935

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LCL3 - LEDER DAKOTA/SCH


S2A5 18"LM RAEDER DOPPELSPEICHE 397

S2TB Sport automatic gearbox

S2VF Adaptive M chassis

S2VL Variable sport steering

S3AG Reversing camera

S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

S4AE Armrest front, retractable

S4DL AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND

S5AC High-beam assistant

S5DC Rear-seat headrests, folding

S5DP Park Assist

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6NF Connection, MP3 player in mobile phone

S6NL ANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL

S6NR BMW APPS

S6VA CIC assignment

S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.

P7AC BMW SPORT LINE

P7VA FAHRKOMFORT PAKET

P7VD SICHT PAKET



S8TH SPEED LIMIT INFO

S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL

P9BD Business Package

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S612 BMW Assist

S614 Internet

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S698 Area-Code 2 for DVD

S775 Headlining anthracite

Edytowane przez NumB-3R
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ładne auto i gruby wynik po programie, gratuluję :) Ale TDI to faktycznie zmień :lol:
Opublikowano

Już poprawione :D Sorki to nie VW.


Zapomniałem że w najbliższym czasie chciałbym wstawić rozpórkę, macie jakieś pomysły jaką ? oraz myślałem coś o lotce z tylu.


Za niedługo wrzucę ;)

Opublikowano

Na szybko telefonem, lusterkiem strasznie źle mi się robi.


http://fabrykakreatywnosci.eu/image/6.jpg

http://fabrykakreatywnosci.eu/image/7.jpg

Opublikowano
Ładnie się prezentuje, co do czarnych felg to chyba się przekonuje :cool2: dobrze to wygląda.

 

Oryginalnie miałem srebrne i skubane im brudniejsze były tym auto prezentowało się lepiej :D potem miałem dylemat ciemny mat czy połysk. Przetestowałem sobie sprayem czarny mat , wyglądało strasznie. Dużo nie płaciłem za lakierowanie bo 500 do tego za 200 doszło naprawienie wszystkich mikrouszkodzeń i otarć. ;)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ładne autko :D

myślałeś już nad tym wagnerem? a może zainstalowałeś już :8)

sam się zastanawiam nad montażem u siebie i ciekawy jestem efektów :lol:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Z tego co mam teraz w aucie zmienione to taka dziwna niespodzianka. Jak opisywałem w jednym temacie jakiś osioł wyrzucił na drogę w Częstochowie ucięty klucz 13 :mad2: . Przednie koło go podbiło i postawił się szeroką stroną przebijając tylną oponę :cry: ... gdyby tego było jeszcze mało gdy klucz wystawał z koła obdarł zderzak, takie małe wcięcie jakby nożem.


Z racji tego że mam pełny pakiet ochrony rzeczoznawca z PZU był dość prędko. Uwzględniając amortyzację opon, i naprawę zderzaka w kosztorysie wyszło ponad 2 k. Dbam o swoje auto i wiemy jak działa ubezpieczyciel, więc samochód poszedł do ASO BMW. Bmw jest bardzo korzystne dla klienta, dlatego podczas rozmowy z opiekunem stwierdzono ze zderzak do wymiany, nie ma Januszowania :D :D :D . Poprosiłem więc o zderzak od 335i. Cena była ta sama i serwisowi to nie zrobiło problemu. Zderzak zamontowałem sobie w aucie, wyciąłem stary tłumik końcowy i zrobiłem dwururkę na przelocie. ;) auto prezentuje się bardziej agresywnie. Co do dźwięku. Na wolnych obrotach gdy podejdę słychać delikatne bulgotanie, wiadomo DPF hamuje. Podczas jazdy gdy gwałtownie dodam gazu i jadę szybciej słychać w miarę przyzwoity dźwięk co na pewno cieszy moje uszy a podczas wciśnięcia do gleby ludzie się oglądają (także efekt jest). Nie jak wcześniej. :8)


Co do wagnera w tym roku muszę sobie dać niestety spokój, dużo innych wydatków.


Teraz 19 Października, Adam z Legionowa przeprowadził pełny serwis nad dolotem (mycie, wymiana uszczelniaczy oraz klapek na kolektorze), dodatkowo wymiana płynu hamulcowego, chłodniczego, płyny ustrojowe oraz wszystkie filtry. Wszystko działa pięknie i płynnie :oops: Dbam o swoje auta także wszystko robione w terminie. :wink:


Przepraszam za brak odpowiedzi, ale tapatalk nie chciał mi wysyłać wiadomości itd. dopiero dziś odkryłem że błąd dotyczył emoticon w treści, formu nie toleruje tych z IOS'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.