Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Chciałbym wymienić cały układ wydechowy na SCHMIEDMANN (http://www.high-tech-tuning.pl/pl/p/SCHMIEDMANN-zestaw-BMW-e46-m52TUm54/134).


Z tego co widzę na stronie w zestawie są kolektory+katalizatory. Czy po zamontowaniu kolektorów i katalizatorów potem łącze to z tłumikiem środkowym ( seryjnym) a ostatecznie z tłumikiem końcowym (seryjnym)?

Sam nie mam zamiaru tego robić chce kupić to co potrzebne i dać do mechanika niech składa. Nie chciałbym aby auto było bardzo głośne. Zależy mi na poprawieniu osiągów. Jak uda mi się to ogarnąć to potem wezmę się za układ dolotowy.

Pomóżcie, jestem w tym zielony a nie chce dawać auta do mechanika żeby robil co chciał i nie wiadomo na jakich częściach ( choć w zasadzie mam zaufanie do tego warsztatu).

Opublikowano
Kolektory pasują bez problemu. Natomiast te rury z katalizatorami nie pasują i trzeba trochę rzeźbić. Oczywiście mozna to podlaczyc do seryjnego wydechu i bedzie przyzwoita głośność. Po tym zabiegu spodziewaj się błędu sond za katalizatorami.
Opublikowano

Czy da radę skasować ten błąd podpinając pod komputer - trzeba coś programować?

Czy będzie świecić kontrolka "check engine"?

Opublikowano

Tak, co pewien czas zaświeca sie check engine. Ja ten problem wyeliminowalem wrzucajac soft EU2.

Można też zrobić jakieś tuleje pod sondy by je odsunąć od strumienia spalin.


Na twoim miejscu bym olał ten wydech i zrobil swap na m54b25, kwotowo powinno wyjść podobnie a i mocy wiecej.

Opublikowano

Też myślałem nad silnikiem m54b25, ale na razie ten co mam działa jak żyleta. Wymienię układ wydechowy i dolotowy,

ponieważ jak bym kiedyś wymieniał swój silnik na ten 2.5l to przecież uklad wydechowy i dolotowy będą pasować.

Opublikowano
Też myślałem nad silnikiem m54b25, ale na razie ten co mam działa jak żyleta. Wymienię układ wydechowy i dolotowy,

ponieważ jak bym kiedyś wymieniał swój silnik na ten 2.5l to przecież uklad wydechowy i dolotowy będą pasować.

 

Patrząc na moja historie z autem to proponuje takie zabiegi usprawniajace:

- wydech (tu mozesz tez zapodac kolektory z M52TU)

- regeneracja vanosa (uszczelki)

- ustawienie rozrządu

- świece irydowe (polecam denso ik20)


dolot olać, nic nie daje - standardowy jest bardzo dobrze zaprojektowany (warto częściej filtr wymieniac). Mozesz sobie tylko dorobić taki konfuzorek: 5139IAWh%2BKL._SX355_.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.