Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam E90 z 2006 roku 325xi z silnikiem 218 konnym. Mam z nim dwa problemy. Pierwszy dotyczy zużycia oleju. Samochód zużywa litr oleju na około 2000 km. Wszystkie wycieki zostały usunięte. Auto jest suche i nic z niego nie kapie. Mimo to bierze olej. Ktoś wie co może być przyczyną i jak temu zaradzić? Drugi problem dotyczy obrotów na biegu jałowym. Na zimnym silniku wszystko jest w porządku. Gdy silnik się nagrzeje to często np w trakcie postoju na światłach lub w korku następuje chwilowy skok obrotów. Auto jeździ normalnie i w trakcie jazdy nie ma żadnych niepokojących objawów. Może ktoś poleci jakiś dobry warsztat w okolicach Warszawy. Z góry dziękuję za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te silniki lubią olej ale to może ciut za dużo. Najpierw zidentyfikuj którędy spalany jest olej - odma, pierścienie czy uszczelniacze zaworowe. Można zrobić pomiar kompresji żeby ocenić zużycie pierścieni. Jak zawory no to po odpaleniu powinien lekko zakopcić choć nie zawsze. Zaobserwowales dym z rury wydechowej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to uszczelniacze pewnie. Do zrobienia tylko nie wiem czy w N52 trzeba ściągać głowice czy można to zrobić bez zdejmowania, ktoś podpowie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popatrzyłem sobie na www.newtis.info na procedury, w szczególności zdejmowanie napinaczy i powiem Wam, że lekko przejebane..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.