Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie, mam problem z lakierem, na masce musiał powstać odprysk od kamienia i obok znaczka zaczął się delikatnie łuszczyć lakier jakby przeźroczysty lakier odszedł w tym miejscu, dodam że auto było już malowane, pytanie czy jeśli pojadę do lakiernika to jest w stanie mi tak dobrać lakier żeby przy malowaniu całej maski kolor był identyczny jak przy reszcie elementów? może są inne sposoby na to?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście, że dobierze odpowiedni odcień.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Powiem szczerze, że nie znam się na malowaniu ale słyszałem że przy malowaniu pojedyńczych elementów trzeba je cieniować żeby były spójne z resztą, stąd moje pytanie czy wgl warto się w to bawić?
Opublikowano
Akurat mam dwoch kolegów co mają lakiernie i nigdy nie maluje sie jednego elementu.Trzeba cieniowac na inne elementy.Przy masce bedzie musiał wejść na blotniki.Przy np.drzwiach przednich musi wejsc na błotnik i drzwi tylne.Oczywiście mega dużo zależy od koloru.Ostatnio kolega malował mi megane cc całą,choć tylko do malowania były drzwi,ale kolor mam złoto/piaskowy z lekkim srebrnym połyskiem i nie ma opcji,żeby dobrać i zrobić jeden element, więc pomalował całe auto :) Ponoć najgorszy jest srebrny i srebrno podobne ;)
Opublikowano
Wszystko zależy od rejonu.U mnie akurat koledzy biorą 300zł od elementu.Inne firmy nawet 500/600 a np. okolice bydgoszczy nawet 200zl.Jeśli u ciebie jest tylko maska i nie masz ciężkiego koloru to spokojnie pomaluja maske i odetną się na blotnikach.Zapytaj co i jak w pobliskich lakierniach.Myślę,że max to 300/400zl na maskę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie za maskę dobry lakiernik liczy 500,- to duża powierzchnia.