Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w temacie mam problem z wibracją, rezonansem na kierownicy i jazda nie jest komfortowa , towarzyszy temu buczenie wraz ze wzrostem prędkości buczenie staje się głośniejsze a wibracje różnie w zależności od obrotów jak mniejsze to wibracja mniej wyczuwalna ale jednak, mechanik co sprawdzał samochód stawia na felgi że krzywe co o tym myślicie ? proszę o pomoc. acha ten rezonans czuje również na podłodze przy pedałach.
Opublikowano
byłem kolego ale tam wyważyli i nie grymasili że krzywe jedynie co to z tyłu ale to raczej by nie przeniosło wibracji na kierownice tak mi się zdaje chyba że z przodu coś jest nie tak. Opony nowe więc też odpadają dodam że wymieniałem teraz obie poduszki silnika oraz łącznik wału tylny i troszkę jest lepiej ale nie ustało ...jak kupiłem auto rok temu było wszystko ok
Opublikowano
ok więc tak byłem na prostowaniu felg, dwie krzywe były , tak czy siak wibracje\rezonans nadal występuje na kierownicy oraz to buczenie które narasta wraz z prędkością jakieś pomysły co to może być ? czy krzywe tarcze mogą taki objaw powodować ?
Opublikowano

Buczenie może wskazywać na uszkodzone łożysko. Podnieś przód i sprawdź luzy w płaszczyźnie pionowej, tzn trzymając koło u góry i dołu, naprzemiennie szarpiąc.

Duże luzy mogą powodować wibracje, a na pewno buczenie.

Opublikowano
opony kupione w 2016 Roku Opony Continental 860 nie pamiętam modelu , koła 16 cali bmw , ale tak na marginesie rok temu kupiłem go i tak nie było, rezonans był ale znikomy a wibracji i tego typu nie było wszystko zaczęło się dział o sytuacji co spadł pierwszy śnieg dość obfity a ja musiałem przejechał około 300 km drogami nie odśnieżonymi i ten cały śnieg przylepił się do samochodu i tak ciągnął ... dlatego pytam czy od zakrzywionych tarcz mogło się tak stać ? jazda mało komfortowa
Opublikowano

kola sprawdzali na wyważarce i stwierdzili ze dwie do prostowania i wyprostowali a co do kola pasowego możne powodować takie objawy ? rezonans kierownicy plus lekkie drganie zależnie od obrotów silnika ?

 

 

własnie poczytałem o tym kole pasowym i objawach i są praktycznie identyczne , wiec to prawdopodobnie będzie to.

napiszcie mi jaki jest koszt kola plus wymiana mniej więcej

Opublikowano
Strasznie komplikujesz sytuacje, napisali ci tutaj co masz zrobić a ty dalej swoje, na zwykłej wyważarce tego nie stwierdzisz czy masz dobre koła i opony, dowiesz się tego na teście drogowym. Jak ci wyjdzie wszystko prawidłowo to można szukać dalej, warto sprawdzić koło pasowe bo może dawać takie objawy jak drgania nadwozia, mogą to też być wybite poduszki pod silnikiem lub skrzynią, może być wybity gumowy łącznik wału lub podpora może diabli wzięli gumowe łączniki od tłumika jak widać możliwości sporo i należy się przyłożyć do sprawdzenie aby nie ładować się w niepotrzebne koszta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawet nie napisałeś jaki masz silnik (temat niepoprawnie zatytułowany) a chcesz żeby podać Ci koszty :? łożyska sprawdziłeś jak ktoś już napisał? To też pasuje do objawów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Do diesla 2.0 kupiłem Corteco za 500 zł i wymiana 150. Moje nie było popękane ale chodziło na boki. Ty lub mechanik oceńcie jego stan. W ciemno nie wymienialbym
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

:( Witam.


Auto BMW e91 330d xDrive 2009


Mam proble z przednimi kolami.

Po wymianie opon na nowe przy predkosci 80km/h do 110km/h czuje wibracje na kierownicy.

Kola zostaly wywarzone. Zbieznosc ustawiona problem nie znika.

Na kolach zimowych 17 nie bylo tego proplemu.

Cz to problem z zawieszeniem???

Opublikowano
Jest możliwe że może być to wina opon. Wiem coś na ten temat bo połowe zeszłego sezonu spedziłem na szukaniu winowajcy lekkiego bicia i okazało sie że to opony. Od 130km/h było czuć. Miałem gdzie szukać bo kupiłem i nowe felgi i opony. 18/225/40 i zawieszenie też mam m-pakietowe fabryczne. Było widac nawet na wyważarce jak puszczał felge z oponą ze delikatnie opona chodziła góra/dół nie była idealnie okrągła. Na oponach zimowych FIRESTONE do 200km/h jak po stole

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.