Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam możliwość nabycia BMW e46 325 1999 rok pełne wyposażenie włącznie ze skórzaną tapicerką za 15.000 złotych polskich. Wszystko wydawać by się mogło jest cacy lecz ma pewne braki, według właściciela: lekko uderzony przód: pas przedni nietknięty, ułamany uchwyt w lampie lewej i mała nic nieznacząca dziurka w tylnym zderzaku.

W związku z zaistniałą sytuacją mam do Was pytanie: czy pakować się w ten interes? Szczerze mówiąc samochodu jeszcze na żywo nie widziałem i nie wiem czy jechać go obejrzeć, generalnie prosiłbym Was o coś al'a "wycena szkód".

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Kilka fotek

 

 

 

http://img171.imageshack.us/img171/5764/bmw323lprzd.jpg

 

http://img405.imageshack.us/img405/6398/bmw323pprzd.jpg

 

http://img26.imageshack.us/img26/6694/bmw323salon.jpg

 

http://img405.imageshack.us/img405/2295/bmw323salon1.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/9093/bmw323sil.jpg

 

http://img641.imageshack.us/img641/1413/bmw323pty.jpg

 

http://img411.imageshack.us/img411/4120/bmw323salon2.jpg

Edytowane przez SebastianKrk
  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Powiem Ci tak

jeżeli auto wymaga tylko założenia zderzaka przedniego i listew pod reflektorami oraz usunięcia jakiejś tam "dziurki" w tylnym zderzaku to koszty będą naprawdę niewielkie.

Właściwie to mógłbyś się postarać zbić tą cenę o koszty tych napraw ale tak jak napisałeś że nawet nie widziałeś tego auta jeszcze więc ciężko jest komukolwiek powiedzieć czy warto się "pakować w ten interes"

Musiałbyś sprawdzić dokładnie je pod względem technicznym i jeśli wszystko byłoby ok to za tą cenę plus ewentualne koszty naprawy widocznych rzeczy jest to całkiem ciekawa oferta. Chociaż nie wydaje mi się żeby to tak do końca była pełna opcja tak jak napisałeś

bo nie widać dokładnie przez lekko zaparowane reflektory ale auto chyba nie ma xenonów nawet

http://img200.imageshack.us/img200/2941/zdjcie0196001320x200320.jpg

...na tym osiedlu

gdzie BEEMKA jest

prawie jak BENTLEY...

Opublikowano
Mogę się mylić, ale to nie jest przypadkiem anglik?? U mnie hamulec ręczny jest odwrotnie dlatego się zastanawiam czy europejskie wersje też tak miały, ale szczerze mówiąc pierwszy raz coś takiego widze?!
Opublikowano (edytowane)
Ręczny nie jest po tej stronie co powinien:) Edytowane przez malolat1030

http://img200.imageshack.us/img200/2941/zdjcie0196001320x200320.jpg

...na tym osiedlu

gdzie BEEMKA jest

prawie jak BENTLEY...

Opublikowano

A pod zderzakiem nie powinno być więcej elementów, jakoś tak pusto mi się tam wydaje (przynajmniej w porównaniu z moim obecnym samochodem)??

Co się tyczy kondycji silnika to już na miejscu sprawdzę bo zazwyczaj zapewnienia właściciela odrobinę mijają się z prawdą tak więc nie do końca można w to wierzyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że ręczny nie jest po właściwej stronie, to jest anglik po przekładce, wystarczy zobaczyc sobie na inne ogłoszenia na allegro lub otomoto że wszystkie mają dzwignie recznego od strony kierowcy.
Opublikowano

1. to jest anglik po przekładce

2. pod zderzakiem brakuje plastikowego nadkola od strony kierowcy

2a. musisz obejrzeć czy wloty chłodzące tarcze hamulcowe i inne plastiki nie są połamane, niby bzdura ale każdy taki plasticzek kosztuje kilkadziesiąt zł

3. razem ze zderzakiem musisz kupić halogeny i dwa klaksony

4. maska leży krzywo jak nieszczęście, do prostowania

5. widzę, że ślizgi zderzaka też są ładnie zwichrowane więc trzeba kupić nowe. a skoro są zwichrowane, to raczej na pewno ranty błotnika też do prostowania bo się powyginały

6. brakuje listewek pod reflektorami - kupienie takiej listewki to pikuś ale lakierowanie to kolejne minimum 150zł od sztuki

 

jesli zawieszenie jest OK i uszkodzone jest tylko to co widać na zdjęciu i nic więcej to moooże robiąc po kosztach udałoby ci się to zamknąć w 2000zł

Opublikowano
To jest przekładka,jeżeli koszta naprawy były by nie wielki to gość by to zrobił i sprzedał jako nie bity.Moim zdaniem to jest jak zwykle "POLSKA OKAZJA" a jak wiemy nie ma okazji.
Opublikowano
Odpuść sobie to "autko" tak jak kolega wyżej napisał anglik po przekładce nawet po bardziej wygniecionym fotelu -teraz pasażera :D widać że był to fotel kierowcy a o ręcznym już można niewspomnieć pozdr.
Opublikowano
absorbery zderzeniowe ORYGINALNE! świadczy o bezwypadkowej przeszłości auta [przynajmniej z przodu], lewa strona: maska lekko podgięta do góry + rdza, błotnik zdeformowany + rdza, lampa rozszczelniona [zapewne pęknięcie wymagające całkowitej wymiany].
Opublikowano
absorbery zderzeniowe ORYGINALNE! świadczy o bezwypadkowej przeszłości auta [przynajmniej z przodu], lewa strona: maska lekko podgięta do góry + rdza, błotnik zdeformowany + rdza, lampa rozszczelniona [zapewne pęknięcie wymagające całkowitej wymiany].

 

po czym poznałeś że oryginalne? u mnie wyglądają tak samo, ale nie wiem na co mam zwrócić uwagę żeby sprawdzić czy są oryginalne :)

Opublikowano
po czym poznałeś że oryginalne? u mnie wyglądają tak samo, ale nie wiem na co mam zwrócić uwagę żeby sprawdzić czy są oryginalne :)

oryginalne absorbery są przynitowane w prawy górnym i lewym dolny rogu [dla LEWEJ strony]. Jak nie ma nitów tzn że już zostały wymienione wiadomo dlaczego [DZWON]. Poniżej rozjaśniona fotka na której zaznaczyłem ori nity:

http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2011-01/24485553.jpg

pozdr,

Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc, jednak chyba z niego zrezygnuję jakoś ten "anglik" mnie trochę przestraszył. Patrzyłem na ten ręczny i wydawał mi się jakiś dziwny, ale do głowy mi nie przyszło, że to przekładaniec. Mam nadzieję, że jednak kiedyś dołączę do grona posiadaczy BMW, choć na razie się na to nie zanosi. Jeszcze raz wielkie dzięki i miliona kilometrów.

Pozdrawiam

Opublikowano
Rzeczywiście to musiał być anglik po przekładce na 100%

http://img200.imageshack.us/img200/2941/zdjcie0196001320x200320.jpg

...na tym osiedlu

gdzie BEEMKA jest

prawie jak BENTLEY...

Opublikowano
cały środkowy panel między fotelami łącznie z podłokietnikem,dzwignią ręcznego i przyciskami od centralnego i awaryjnych,na bank anglik
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, w zeszłym tygodniu moja betka została zahaczona przez jelcza http://zapodaj.net/890961bd5ec7.jpg.html, http://zapodaj.net/ebb981491c19.jpg.html, http://zapodaj.net/a3116e7ac07b.jpg.html, http://zapodaj.net/c147defddf27.jpg.html, http://zapodaj.net/c1becbc5d7e3.jpg.html. Jak na zdjeciach widać: błotnik skasowany, zderzak pękniety, przednie drzwi zarysowane + mała wgniotka pod klamka, klamka przerysowana, tylne drzwi przerysowane, lusterko sie zlożyło ale sie tez zarysowalo, listwa pod lampa porysowana. Pytanie, ile moge za to wszystko dostać? Jak dostanę za mało to czy moge coś zrobić żeby dostać więcej? Sprawca ubezpieczony w PZU a ja w Ergo Hestia. Jak nie widać zdjęc to tu są linki:

http://zapodaj.net/890961bd5ec7.jpg.html

http://zapodaj.net/ebb981491c19.jpg.html

http://zapodaj.net/a3116e7ac07b.jpg.html

http://zapodaj.net/c147defddf27.jpg.html

http://zapodaj.net/c1becbc5d7e3.jpg.html

Opublikowano

Jak na moje oko ok 4000-4500pln biorąc pod uwage że auto ma ponad 10lat

 

nie pisałes czy wystrzeliłą jakas poducha bo to drastycznie podnosi koszt naprawy!

 

lakierowanie elementów po ok400PLN przygotowanie do lakierowania tyle samo

 

oczywiscie bierzesz kase???

 

NIE RÓB BEZGOTÓWKOWO BO NIBY CZEMU JAKIŚ CEP MA NA TOBIE ZAROBIC poszukaj warsztatu podgadaj za ile i nie mów ile dostaniesz z ubezpieczalni jak juz bedą mocno pytać zaniż koszt bo warsztaty to cwaniaki które zedrą całę odszkodowanie a można to zrobic za połowe ceny i to bez wysiłku w dobie internetu i masy uzywanych częsci

Opublikowano
Wszystko oczywiście przy założeniu, że ubezpieczalnia będzie miała wyjątkowy kaprys wypłacenia uczciwej kasy, wystarczającej na naprawę. Kwota bezsporna na kolana pewnie nie powali.
Opublikowano
Był rzeczoznawca i powiedział ze koszt naprawy bedzie okolo 2500 moze 2700!!! Mam wrażenie ze cos mało! co teraz zrobic zeby jakos podbic wartosc? Do kogo mam sie zwrócic? Facet powiedzial ze wszystkie czesci beda nie oryginalne tylko zamienniki! Co mam robić? POMOCY
Opublikowano

Zamiennik błotnika? Może od Skody podpasuje :wink:

Ze mnie żaden znawca, opisze jednak swój przypadek. Dwoje drzwi do wymiany, wycena 3100 przelana na konto (o co wcale nie prosiłem). Oddałem na naprawę bezgotówkową, cena 8300, zapłacona bez szemrania warsztatowi.

Jak pisze nyguss, tą metodą nic nie urwiesz, zarabia warsztat. Możesz się odwoływać (zleją), albo oddać likwidatorowi (za częśc wygranej sumy; u mnie zaprzyjaźniona firma dawała niemal 100% gwarancji na wygranie w sądzie, natomiast żadnej gwarancji, że potrwa to krócej niż powiedzmy pół roku). Możesz też dogadać się z jakimś warsztatem na wystawienie lipnej faktury za naprawę (nielegalne plus trzeba mieć rzeczywiście pewny zaufany warsztat). Inni koledzy pewnie dopowiedzą, jakie sa możliwości.

 

Mi wg kosztorysu policzono 80% amortyzacji części, bo auto nie nowe, choć jeszcze nie 10-letnie. A bezgotówkowo musieli zapłacić za nowe drzwi z ASO i wszystkie inne części też. TU nie ma prawa z OC sprawcy pomniejszać wartość o amortyzację. Jeśli nic innego nie wykombinujesz, to oddawaj do najdroższego i najlepszego zakładu w okolicy i nic nie stracisz. Chyba, że szkoda całkowita :shock:

Opublikowano

HMMMM zdecydowanie mało!Od razu pisz odwołanie od takiej wyceny!

 

wiesz koszt naprawy jest tez zalezny od miejsca zarejestrowania auta i takie tam na wioskach taniej robia jak w warsztacie w warszawie!

 

napisz maila do rzeczoznawcy ze zaden warsztat w okolicy w tej cenie nie chce zrobic i takie tam ze za 4 tys zrobia może cos podniesie to sciema na maxa zeby tylko nie wypłacic na reke gotówki to poj...ne firmy wolą bezgotówkowo placic 6-8tys jak dac zarobic tobie jako poszkodowanemu zebys sobie sam zrobil po kosztach( rzeczoznawcy za zanizanie mają kase od warsztatów które mają podpisane umowy bezgotówkowe dlatego zaniżają)

 

jak nie podniesie wyceny pierdo.....l ich i oddawaj do serwisu niech płaca 8tys za robocizne tylko nie mam pojecia jak z tą amortyzacją bo mialem przypadek ze trza było dopłacic no nowych części ale cos tam sie pozmieniało wiec nie wiem na 100 %

 

najlepszym sposobem jest wzięcie sobie niezależnego rzeczoznawcy i niech ci wystawi kosztorys naprawy z tym idz do ubezpieczyciela i niech opinie swojego ustawionego rzeczoznawcy w kibelku spuszczą cwaniaczki

Opublikowano
błotnik używany oryginalny jakieś 350 zł jeśli jest ładny, drzwi używane oryginalne 500 zł, zderzak 600 zł, razem do 1900 zł same części, 1400 jak zostawisz tylne drzwi. Jak będziesz miał duże szczęście to znajdziesz w swoim kolorze, jak będziesz miał go tyle co ktoś kto wygrał w totka, to nawet odcień się będzie zgadzał, w przeciwnym razie musisz je jeszcze pomalować czyli znów jakieś 1000-1200 w plecy. Możesz sprzedać swoje uszkodzone części żeby jakoś zmniejszyć koszty, ale jakby na to nie patrzeć, co najmniej 3500 zł to realny koszt.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.