Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Zawsze chciałem kupić BMW serii 1. Wybrałem

120d z 2007r z automatem. Przebieg 100l mil( 160k km)


VIN; WBAUB52030VE80138


Problem w tym ze naczytałem się dużo o problemie z łańcuchem rozrządu. Czy ktoś miał z tym do czynienia? Jak to zdiagnozować przed kupnem?


Ewentualnie jaki koszt wymiany i naprawy ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Opublikowano

Jest już o tym temat a nawet chyba dwa na tym forum. Słuchaj silnika z zamkniętą maską np w okolicy koła ze strony kierowcy, jeżeli szoruje rozrząd to pojawią się takie dźwięki co sekunde dwie jakby coś robiło obrót i szorowało metalicznie, na obrotach powinno szorować szybciej i głośniej.


Co do ceny to rozbieżność jest bardzo duża w zależności czy ori części czy zamienniki i kto tą robotę wykonuje ale powiedzmy od 2-3 do 5 tysięcy.

Opublikowano
Też szukam auta z tym silnikiem nieszczęsnym i zastanawiam się jakie ryzyko tej awarii rzeczywiste w stosunku do przebiegu. Sporo aut ma przebiegi 150-250 tys. i dalej kręcą. Z drugiej strony w momencie zakupu może być okej i pytanie na ile wystarczy wymiana rozrządu, która jednak do tanich nie należy.
Opublikowano
ja właśnie wczoraj odebrałem swoje 123d sytuacja jak na filmiku było można usłyszeć głośna prace łańcuszka okazało się, że łańcuch był już na tyle luźny, że można było ściągnąć palcami go przejechane mam 157tyś km także ostatnie sekundy życia miał jeden z napinaczy miał może cm do końca
Opublikowano
Moze poszukajcie m47 a nie n47.

We wszystkim gorszy oprócz tego rozrządu . Głośniejszy, mniej elastyczny, starszy, pali średnio o 1-1,5L więcej i ciężko znaleźć egzemplarz z mniejszym przebiegiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pytanie na ile wystarczy wymiana rozrządu, która jednak do tanich nie należy.

Nie ma recepty na przebieg lancucha ale 100 tys powinien byc spokoj - zalezy kto , gdzie i jak jezdzi.

Problemy z lancuchem nie dotycza tylko BMW

Też szukam auta z tym silnikiem nieszczęsnym i zastanawiam się jakie ryzyko tej awarii rzeczywiste w stosunku do przebiegu.

Jest takie autko z wymienionym rozrzadem jak jestes zainteresowany to pisz na PW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez rozłączenia skrzyni od silnika nie da rady tego zobaczyć. Posłuchaj na filnikach jak brzmi rozciągnięty łańcuch i tego wysłuchuj. Nikt ze sprzedających przecież nie da ci rozbierać silnika:) kolektora nie ma po co sciągać. Kup taki po wymianie lub przygotuj się na koszt wymiany. Nie ma też co orzesadzać. Jest tu jeden kolega który ma ponad 400 tysi najezdzone i nie ruszał łańcucha. Ja kupiłem z wymienionym łańcuchem przy 170 tysiącach, bo dzwonił. Także nie ma reguły. Nie ma co panikować. Czasy kiedy łańcuch był nieśmiertelny mineły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.