Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Tak jak w tytule mam problem z hamulcem ręcznym, trzyma bardzo dobrze ale tylko jak auto jest pochylone do tyłu. Jak auto stoi przedem niżej to ręczny tak jakby w ogóle nie łapał, nawet ani troche. Sprawdzałem wszystko i jest ok, regulowałem regulatorem szczęki, linkę podciągnąłem ile się da, szczęki są jak nowe, w ogole nie zdarte jedynie sprężynki lekko zardzewiałe ale lewarek odbija i nic się nie zacina. Jakieś pomysły albo czy ktoś miał może taki problem? Pozdrawiam
Opublikowano
Szczerze to nie zwrociłem na nie szczególnej uwagi ale nie były zardzewiałe z wierzchu, jedynie nie popatrzyłem w ten otwór w który wchodzą te bolce ze spręzyną, one mogą mieć coś do tego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie jak były te otwory przerdzewiałe, to bolec nie trzymał i ręcznego właściwie nie było wcale. Czyli pewnie dziura na bolec ma kluczowe znaczenie. :wink:
Opublikowano
Tarcze kotwicze przegnite, przerabialem to istatnio, polecam tez przewody hamulcowe na miedziane z tylu, pewnie wygladaja podobnie
Opublikowano
no przewody miedziane tez trzeba wymienic bo słabo wyglądają. Pytanie teraz jest takie czy te tarcze kotwiczne trudno sie wymienia? Z tego co widziałem to chyba trzeba łożysko zdejmować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jeżeli ma być jak fabrycznie, jest patent na cięcie osłony, wtedy nie trzeba ściągać piasty. Najpierw zajrzyj co tam się dzieje, może tarcze są ok a nie poszła Ci regulacja, kiedyś męczyłem się z tym a efekty były różne, kwestia wprawy :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ok rozebrałem to wszystko jeszcze raz, wymieniłem tylko sprężynki bo tak jak mówiłem szczęki są jak nowe, wyczyściłem jedynie szlifierką wnętrze tarczy tam gdzie szczęki zaciskają bęben bo było troche korozji w niej i pofałdowań wszystko jest teraz na błysk, podregulowałem ile się da i dalej lipa, tzn trochę lepiej bo teraz coś tam ledwo hamuje ale dalej tego nie można nazwać ,,ręcznym,, Co do tarcz kotwicznych są ok wręcz bym powiedział, że super bo korozji przy tych dziurach no bolce w ogóle nie ma. Wymieniłem te bolce ze spręzynami na nowe lecz dalej do przodu jest kicha. Jest coś jeszcze co może być nie tak? Do tyłu trzyma jak brzytwa nawet jak dodam gazu na wstecznym to trzymają.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może coś z rozpierakiem, nie jest zapieczony?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Rozpieraki chodzą ok, wydaje mi sie chyba ze tarcze poprostu już nie przylegają do szczek jak trzeba i stąd taki efekt, nie sa starte ale widać ze swoje lata mają a korozji bylo dużo na nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.