Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A więc..

Kiedyś miałem problem z klemą IBS, standard w przedliftach. Niskie napięcie ładowania około 14V i masa innych problemów. Oczywiście kupiłem klemę od polifta i wszystko wróciło do normy, ładowanie było około 15V.

Parę dni temu przyjechał do mnie kolega z forum, też miał ładowanie około 14V, więc kupił poliftową klemę, przerobiliśmy złączki, ale po zamontowaniu napięcie dalej było na poziomie 14V, więc dla sprawdzenia wzięliśmy moją klemę i dalej to samo, 14,2-14,3V.

Co najgorsze po zamontowaniu z powrotem mojej klemy do mnie, u mnie też pokazuje ładowanie 142-14,3V :shock:

Jakiś miesiąc temu sprawdzałem i było 14,9V. Dodam, że nie sprawdzałem napięcia przed samą podmianką.

Czy jest taka możliwość, że jego samochód niszczy klemy IBS? Czy ktoś się spotkał z czymś takim, żeby poliftowa klema padła?

Przejrzałem cały internet i nic podobnego nie znalazłem. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny, może to coś innego..tylko co :?:

INPA nie pokazuje żadnych błędów.

Jakieś pomysły?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba już po problemie. Jakoś to się unormowało. U mnie napięcie wróciło do 14,8, a u kolegi 14,7, więc musiało się wszystko ułożyć..ufff, a już szukałem kolejnej klemy :wink:

Temat do kosza.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
A u mnie obserwuje od kilku lat i zawsze jest tak samo. Jesienią Zimą kiedy są niskie temperatury to napięcie jakie pokazuje to ok 15 V. Ale wiosną i latem kiedy temperatura otoczenia grubo rośnie to napięcie ładowania osycuje w granicach 14 V, lecz nigdy nie spada poniżej tych 14. Więc wydaje mi się że tak ma być.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też tak miałem po drugiej rejestracji tego samego akumulatora. Też zacząłem szukać przyczyny i doszedłem do tego że po ładowaniu akumulatora ibs dawał mniejsze napięcie bo był naładowany. Trwało to też długi czas zanim samo się uspokoiło a podczas rokowania miałem 14.7


Na mojej galerii powinien być nawet filmik :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie też mi się wydaje, że gdy aku jest naładowany, to napięcie troszkę spada, po coś ten ibs jest..

Denerwuje mnie jeszcze, że napięcie nie jest idealnie stałe, a ciągle i to bardzo szybko się waha od 14,6 do 14,8..chyba muszę zajrzeć do regulatora i szczotek.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.