Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam m47 w swojej 1er.

Niedawno kupiona, nie działa wentylator, bład jaki się wyświetla to 41f1 oraz 41f2.

Napięcie na kostce jest, na sterującym 3,5V.

Ktoś ma jakiś pomysł ?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś go na krótko? Próbowałeś wymusić jego pracę przez komputer? Pewnie skończy się na jego wymianie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przez komputer nie reaguje, po skasowaniu błedów automatycznie powracają, na krótko go nie spinałem



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy w Twojej wersji jest zewnętrzny moduł, one często są przyczyną, trzeba sprawdzić piny, może któryś być wypalony.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na obudowie wentylatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na obudowie wentylatora.

 

No to jest. Postaram się do niego dobrac



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Założyłem drugi wentylator i bład aktywacji wentylatora zostaje,



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dobra teraz pytanie, czy jak klima będzie pusta, a będzie widział to czujnik ciśnienia, to wentylator zapewne nie będzie startował ?





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie (na zimnym oczywiście), ale mógłbyś wymusić jego pracę przez komputer.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dobra,



Powinno być tak


Podczas włączenia zapłonu na wyłączonym silniku, napięcia sterowania powinno wynosić pond 12V. Podczas włączenia klimatyzacji po kilku sekundach powinno pojawić się napięcie sterowania wentylatorem: około 5.7V. Napięcie 5.7V powoduje rozpoczęcie pracy wentylatora..


U mnie na czerwonym 12v

Na sterowaniu 3,5v - mierzone do masy, nie rusza się nic napięcie po włączeniu klimy.






Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No i mnie coś dopadło z wiatrakiem i klimą zauważyłem już w tamtym roku, że podczas uruchamiania klimy raz się włączał wiatrak, a czasami nie albo po dłuższym czasie w związku z tym pojawił się problem z klimą bo nie startowała i teraz problem powrócił wiatrak nie rusza gdy włączam klimę ale sprężarka startuje lecz nie dmucha zimnym.

Oczywiście wentylator załącza się i rolety uchylają kiedy uzyska temperaturę ale klima nie chłodzi.

Opublikowano

Mam dwa wentylatory i kable przy module są zielone.

Rozebrałem polutowałem i działa, ale wentylator chodzi na maksa nawet na zamkniętym i wyłączonym zapłonie.

Ciśnienie w klimie na kompie za niskie bo 6 bar pi włączeniu sprężarki rośnie do 8bar- pewnie czynnika za malo



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie na czerwonym 12v. Na sterowaniu 3,5v - mierzone do masy, nie rusza się nic napięcie po włączeniu klimy.

 

Mam tak samo. Co może być nie tak? Wyciągnąłem wiatrak i jeden z pinów kostki ma przejście między dwoma kablami (czarnym i brązowym) na wiatraku.


201904281_qshnarw.jpg


Reszta kabli z wtyczki nie ma przejścia w ogóle na wiatrak. Zwarcie na module wiatraka?

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V, przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera samochodu jak na zdjęciu? BMW e91 N47

kompjpg_qawqnwn.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam podobny problem z niedziałającym wentylatorem i błędami 41F1 41F2, kupiłem drugi wentylator który działa na innym samochodzie, kabel zasilający podaje około 12V a sterujący 0V, przemierzyłem bezpieczniki i przewodzą prąd, także czy problem leży w "przekaźniku" i czy on się znajduje w miejscu komputera samochodu jak na zdjęciu? BMW e91 N47

kompjpg_qawqnwn.jpg

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=362821

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.