Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Bardzo bym prosil o podpowiedz jakiegos twardoglowego magika od BMW.


Mianowicie, mam problem z niebieskim dymem ktory pojawia sie po ok 2km jazdy po miescie od startu. Zauwazylem, ze wskakuje na wyzsze obroty (2tys rpm) i nie bardzo ma ochote na zmiane biegu (automat). Dym, a w sumie to kleby dymu, wystepuje tylko wtedy gdy puszczam noge z pedalu gazu i zanika gdy stoje na czerwonym na skrzyzowaniu. Jak wyjade po za miasto, gdzie moge troche depnac, to po jakims czasie calkowicie zanika.


Samochod ma nalatane jakies 210tys km.


Z gory dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odma.......albo pierścień pękł, ale życzę tylko odmy. Wymień, powinno się poprawić.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dzieki Krzychu,


Niestety, godzine temu wymienilem odme i problrm nadal pozostal. Ma nowe turbo wiec ten potencjalny problem zostal wyeliminowany.

Opublikowano

Dobra, jest jakas nieszczelnosc, po odkreceniu korka oleju z silnika wydobywa sie bialy dym ( cos jak mgielka).


Nie slychac zadnych stukow pukow..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki Krzychu,


Niestety, godzine temu wymienilem odme i problrm nadal pozostal. Ma nowe turbo wiec ten potencjalny problem zostal wyeliminowany.

To jeszcze tylko pytanie, czy włożyłeś nową odmę i trochę pojeździłeś, czy po prostu odpaliłeś i stwierdziłeś, że dalej dymi. Gdy kiedyś miałem podobny problem z odmą w starej e39, to musiałem się przejechać około 20km, dość energicznie, żeby przedmuchać cały układ wylotowy i dopiero wtedy przestało dymić.


Jeśli po odkręceniu korka oleju wydobywa się delikatna para, to nic złego.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Krzychu jestes wielki!


Nawet nie zakaszlala, po jakichs 30km wzialem ja na autostrade i porzadnie przegonilem.


Wszystko gra i dudni :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Czyli odma byla przyczyna ? Ciekaw jestem bo mam podobny problem, tylko ze po wymianie zrobulwm juz ok 100km i dalej dymi. Tyle zw intercooler i rury mokre olejem. Myslalem zw moze turbo, ale raczej nie bo rury od odmy ktore ida w pokrywie zaworow sa mokre. Tylko pytanie takie mi siw nasuwa, te odmy w e60 powinnybyc juz niewymagajace wymiany ? Moja nawet niema tego separatora oleju, tylko samplastik z jakas membrana w srodku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.