Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam problem z swoim autem. Kilka dni temu zaczął mi wpadać w wibracje w trakcie wciskania gazu, dałem auto do mechanika okazało się ze cewka do wymiany, przy okazji powiedział że serwo do wymiany. Gdy zabrałem auto od mechanika okazało się ze auto nie chcę jechać gdy pedał jest wcisniety w podłogę. Gdy przyjechałem z tym problemem do mechanika to powiedział że to przez serwo bo lewe powietrze gdzieś, nie pamiętam gdzie się dostaję. Prosił bym o pomysły o co może chodzić z tą usterka i czy mechanik mówi prawdę. Serwo jest w stanie beznadziejnym.
Opublikowano
Przyszło serwo ale poszedłem do innego mechanika to powiedział że zepsute serwo niema nic do dynamiki auta. Mam taki problem teraz zauważyłem że jadę przez kilkanaście lub kilkadziesiąt km i jest w porządku i nagle zaczyna samochód być zamulony i wpadać w wibracje później znów np za jakiś czas zaczyna być normalnie. Nie mam już pojęcia o co może chodzić ręce mi opadają.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy jakie są? Był sprawdzany pod obciążeniem z komputerem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Głównie błędy sondy lambda mi pokazuje i nie mogę z nimi zwyciężyć. Były właściciel niby wszystkie sondy wymienił i błąd nie zniknął. Poza tym ostatnio cewki mi pokazywalo błąd ale cewka została wymieniona. Wybacz ale nie rozumiem o co chodzi z tym obciążeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Live data, czyli test podczas jazdy z komputerem, robi się to pod pełnym obciążeniem (gaz w podłogę), tak napisałem ponieważ niektórzy dodają gazu na postoju i proszą o analizę :o jakie błędy sond? 227 i 228? Jak tak to są błędy informujące o złym składzie mieszanki a nie uszkodzeniu sond..trzeba zobaczyć również korekty paliwowe na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku oraz masę powietrza przy gazie w podłodze na 3 biegu. Jeżeli chodzi o wypadanie zapłonu, bo pewnie taki był błąd, to przyczyną może być np. świeca.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jeśli dobrze pamiętam to właśnie te błędy sondy pokazywało, ale świece wszystkie wymieniłem z 2 miesiące temu. Pojadę jeszcze raz na komputer i powiem co tam wyszło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób przynajmniej zdjęcie tych błędów, są tam dodatkowe informacje (inpa).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie wróciłem po długiej walce z mechanikami i różnymi teoriami. Wymieniłem wszystkie sondy labda i cewki. Jedyny błąd jaki mi wyskakuje to wypadanie zapłonu 6, tak więc sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i na wszystkich jest 12 barów oprócz cylindra numer 6 tam ciśnienie wynosi 7 barów. Miałem także probe z olejową i ciśnienie na 6 cylindrze wzrosło do 8 barów. W takich okolicznościach spotkałem się z 3 teoriami m.in

1) Wymienić trzeba uszczelkę pod głowicą

2) Wymiana pierścieni na tłokach lub cylindrach (dokładnie nie pamiętam jak to mechanik określił)

3) Wypalenie zaworu , auto mam w gazie na którym przejechałem 20 tys km.

- Koszt za naprawę słyszałem od 2500 zł do 4 tys.


Prosiłbym o pomoc co możne dziać się z moim samochodem. Z góry dziękuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam opcję nr 2.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam po raz kolejny. Sprawy z moim mają się tak że podczas jazdy korbował czy coś o podobnej nazwie zrobił dziurę w silniku na wielkość pieści. W aktualnej sytuacji została mi tylko wymiana silnika.

Czy mogę zrobic swap sinika M54B25(moj aktualny) na M54b30 ? czy wiąże sie to z dodatkowymi przeroborbkami czy wszystko z M54B25 zostaje?

Opublikowano

Nie zmieniłeś tego serwa?


Komp musisz zmienić i sprawdź na realoem czy przełożenia dyfra są takie same. Ale nawet jak nie to nie musisz tego zmieniać jeśli Ci to nie przeszkadza. Z 2.5 na 3.0 nie jest źle. Oba to M54 to tym bardziej.


Stoi woda tam gdzie masz serwo po opadach deszczu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No pięknie, już miałem pisać, że koledze Pushupkowi po zalanym serwie wywaliło dziurę w bloku, a tu prosze.


Problem miałeś taki, że z serwa woda do dolotu leciała, a że cylinder 6 jest najbliżej przepustnicy, to tam się zadziało.


Przy wymianie pamiętaj, żeby udrożnić odpływy spod serwa, sprawdź też po drugiej stronie, bo pewnie jest podobnie.


Silnik nawet bez kompa możesz mieć, później tylko trzeba kompa dostosować do nowego silnika (wgranie map itp), ale jeździć powinien bez problemu nawet na starym.


Na sterowniku silnika z dawcy nawet Ci nie odpali, bo immo nie będzie kompatybilne, oba chodzą na sterowniku MS43 i każdy kto koduje wgra Ci co potrzeba, chyba nawet bez wyciągania przez OBD pójdzie.


Dyfer do M54 2.5 do 3.0 się nie różni, to chyba tylko w przedliftach w wersj 2.0 był inny.

Opublikowano
Nie wiem jak z poliftami, ale przedlifty 2.0/2.5/2.8 mają różne dyfry i dodatkowo jest delikatna różnica przełożenia pomiędzy turkiem a sedanem, przerabiałem już ten temat. Natomiast nie ma znaczenia czy z automatu czy z manuala.
Opublikowano
Serwo było zapchane. A że to miało wpływ podobno na tryb awaryjny to głupota jakiegoś mechanika. Tryb awaryjny był spowodowany wypaleniem zaworu lub uszczelka pod głowicą jak wyżej opisywałem
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Wróciłem po wymianie silnika, zmieniłem na 2.5i m54b25 i niestety podejrzewam że trafił mi się wadliwy silnik. Po 2 miesiącach jazdy auto strasznie dużo oleju mi bierze około 1l na 1000 km a nie ma żadnych wycieków. Zmierzyłem cisnienie na tłokach i na jednym tłoku mam za duże ciśnienie około 15 barów czy któś ma pomysł o co może chodzic ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Urok sporej części m54 - pierścienie olejowe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Przy wymianie silnika mogłeś pomyśleć o starym poczciwym silniku m52b28tu i wstawić sam goły słupek w osprzęt m54 ,mam tak u siebie od dwóch lat i 80 tysi nalatane ,jest o tym temat. W silnikach 2.8 tu gładż silnika była bez tz. ulepszaczy,a wszystkie polifty 2,5 i 3,0 mają. Dlatego tak ciężko znależć zdrowy silnik z polifta. W moim przypadku silnik chodzi bardzo dobrze ,wszystko pasowało i zaznaczam nie jest to żadne druciarstwo .Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.