Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam niemały problem z wtryskiem nr 3, mechanik mi wymieniał wtrysk nr 4 kilka miesięcy temu i źle przykręcił to blachę trzymająca wtryski i jeden uchwyt się złamał a wtrysk nr 3 poluzował i uciekała kompresja. Po wyciągnięciu wtrysku okazało się że ten oring teflonowy został całkowicie spalony a wtrysk okopcony, po zamontowaniu nowego oringu po jednym dniu znowu to samo, cylinder nie trzyma kompresji i wypala mi te oringi, co ja mogę z tym teraz zrobić, wymieniałem już dwa razy ten oring i nic nie pomaga jak to można jeszcze uszczelnić?
Opublikowano

Nie zastanawiaj się jak to można uszczelnić, tylko trzeba najpierw znaleźć przyczynę dlaczego oring się wypalił tak szybko.


Gniazdo wtrysku było czyste przy montażu nowego oringa?

Mechanik użył teflonowego oringu od BMW czy wsadził cokolwiek co mu pasowało rozmiarem?

Czy sprawdzałeś kompresję od razu po wymianie oringu?

Wymieniłeś tą popsutą blaszkę na nową czy jest tam jakaś rzeźba?

Opublikowano

Kiedy to się stało wracałem ze 100km trasy dopiero nastepnego dnia sprawdziłem i okazało się że kompresja ucieka a wtrysk jest całkowicie luźny, dlatego że tą wygiętą blaszkę która trzyma wtrysk przykręcił odwrotnie i wogóle nie trzymała i poluzował się wtrysk nr 3 który nigdy nie był ruszany.


kiedy do niego pojechałem miałem jeden używany wtrysk ale dobry i go po prostu zamieniliśmy następnego dnia problem się powtórzył, przeczyścił gniazdo tylko szczotką drucianą miedzianą po czym zamiast teflonowego oringu użył miekkiego splecionego drutu miedzianego bo twierdził że tego się nie wymienia, cylinder trzymał kompresje kilka miesięcy do momentu kiedy wtrysk się zepsuł


Pojechałem wtedy do innego mechanika i powiedział żebym kupił oring w bmw i podkładke tą górną z zaczepami, kupiłem w bmw wszystko i wymienił ale okazało się po godzinie jazdy że znowy wypaliło ten oring teflonowy i kompresja ucieka


co tak naprawdę uszcelnia ten wtrysk tylko ten oring teflonowy? czy jeśli mówisz o wyczyszczeniu gniazda masz na myśli frezowanie?

Opublikowano

Chodziło mi o wyczyszczenie kanału, w który montuje się wtrysk, skoro był wysunięty to mogło się coś poosadzać na ściankach.

Wtedy automatycznie przy ponownym montażu wtrysk może nie dochodzić do końca.


Tak, tylko ten oring uszczelnia.

Manuale mówią, że powinno się go wymieniać przy każdym demontażu wtrysku.

Jest nawet jakieś specjalne narzędzie do poprawnego zakładania.

Rozumiem, że popsuty wtrysk wymieniony i zakodowany? Gdyby lał, to może to by miało jakiś negatywny wpływ na ten oring.

Opublikowano

Czy dokładnie wyczyścił kanał to sam nie wiem tak jak napisałem czyścił tylko okrągła szczotka miedziana, chodzi Ci o ten końcowy cienki tak? Nie wiem czy go poprostu powietre nie powiększyło przez to ze wracałem z trasy kiedy to się stało i dlatego te kłopoty a także nie wiem co z tym dalej robić


Wymieniony wtrysk był ale zakodowany nie bo twierdził ze w benzynie nie trzeba


Dzisiaj się sam za to biorę spróbuje wyczyścić wszystko dokładnie, myślisz ze frezowanie gniazda by coś dało?


Słyszałem ze są jakieś specjalne narzędzia do zakładania tego oringu ale nie wiem nawet jak to wyglada

Opublikowano

uszczelka wtrysku lekko wystaje poza obrys, dlatego przed założeniem wkłada się je w specjalne tuleje w celu kompresji tej gumki i zostawia na kilkanaście minut, następnie ten oring gumowy sie delikatnie skompresuje i wtedy tak naprawdę odrazu po wyciągnieciu z tego wynalazku wtrysku odrazu montujesz go do silnika. Pewnie mechanik tego nie zrobił bo jest to specjalistyczny sprzęt i przez to nowy oring Ci się poprosu ściął przy zakładaniu.


Taki zestaw do montażu wtrysków można kupić ale tani nie jest:

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/fuel-injector-ring-tool/83300495756/


w każdym serwisie BMW powinni coś takiego mieć.


I tak trzeba kodować wtryskiwacze jest to banalnie proste, jak twierdzi że nie trzeba to zmień mechanika.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Tak właśnie widziałem ze jest takie urządzenie, mechanika już zmieniłem a ostatnio się sam za to zabrałem,

Ja ten uszczelniacz założyłem przez długopis a później tez tak trochę tulejka ścisnalem ale po założeniu znowu go przypaliło po jednym dniu. Wydaje mi się ze go nie ścięło bo wyłożyłem go raz zeby sprawdzić i był ok.Wydaje mi się ze on za luźno wchodzi do tego gniazda, przypuszczam ze ten otwór się powiększył od ciśnienia w momencie kiedy wtrysk się poluzował i z tym tematem to już nie wiem co zrobić


Jakim najprostszym oprogramowaniem zakodować ten wtrysk?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.