Skocz do zawartości

Problem z przeglądem- Spaliny E39 528i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam taki problem, mianowicie mam „za wysokie spaliny”.

Przy pomiarze pierwszym z zepsutym czujnikiem wału miałem CO ponad 800 a HC w normie 100 pare.

Po wymianie czujnika auto się uspokoiło, nie szarpie, ma znów moc lecz diagnosta znów nie podbił mi przeglądu bo spaliny się nie zgadzają. Teraz mam CO 550 i HC w normie. Powiedział ze samochód przepala olej lecz oleju nie ubywa.


Czy ktoś może miał podobna sytuacje i może coś poradzić? Oczywiście w mojej BMW nie ma katalizatorów(sprawka poprzedniego właściciela). Katalizatory to koszt koło 3 tysięcy i trochę mnie to przeraża...

Wartości które podałem wyżej są przy pomiarze na wyższych obrotach, jeśli auto sobie stoi odpalone bez dotykania gazu to wszystko mieści się w normie.


Moje auto to BMW E39 528i 1997r.


Za wszelkie porady dziękuje :)

Opublikowano
Jakie 3 tysiące za katy?? Chyba,że chcesz OEMy zamawiać, na rynku masz pełno dostępnych zamienników więc coś z pewnością wybierzesz. Ja mam najtańszy zamiennik i przegląd przeszło bez problemu a diagnosta również wkładał sondę w wydech. Kojarzę nawet jak ktoś pisał,że miał wszystko w normie z wyciętym katem więc nie wiem co u Ciebie jest nie tak
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Ja w tym miesiącu wycialem bo się posypal pojechałem na stacje tylko by zbadać spaliny i mieści się w normie. Wcześniej nie znam wartości jakie były bo nigdy mi nikt nie sprawdzał
Opublikowano
Jakie 3 tysiące za katy?? Chyba,że chcesz OEMy zamawiać, na rynku masz pełno dostępnych zamienników więc coś z pewnością wybierzesz. Ja mam najtańszy zamiennik i przegląd przeszło bez problemu a diagnosta również wkładał sondę w wydech. Kojarzę nawet jak ktoś pisał,że miał wszystko w normie z wyciętym katem więc nie wiem co u Ciebie jest nie tak

Kurcze to słabo w takim razie, ciekawe co jeszcze może być nie tak. Może nieszczelny wydech?

Wczoraj próbowałem poszukać i w sumie same ponad 2tys wyskakiwały, chyba że źle szukam. Mógłbyś podrzucić linka do swojego zamiennika?

Jaka jest norma do tego silnika? Jak teraz sprawdzam to według tej tabeli mam wszystko w normie z zapasem fbd6347717b5a.png

Może wydrukować tą tabele i jechać z tym na przegląd?

Opublikowano
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.