Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Część wszystkim.

Od paru dni jestem posiadaczem e90 330i. W zbiorniczku płynu chłodzącego zauważyłem brak bagnetu. Przeglądnąłem forum ale znalazłem tylko jeden temat w którym właściciel opisuje taki sam przypadek, i po odłączeniu zbiorniczka, znalazł połamany bagnet na dnie. Dlaczego bagnet miałby się połamać? Nie wiem czy w moim przypadku jest podobnie czy ktoś go wykręcił. Na załączonym zdjęciu widać miejsce w które bagnet się wkręca lub wciska. Nie wiem jakim mam poziom płynu, podejrzewam że niski, samochód się długo nagrzewa.

pobXJSvyj

Będę dzisiaj w ASO i zapytam czy taki bagnet mogę dokupić. Pytanie czy dolać płyn czy wymienić cały?


Dzięki za rady,

Michał

Edytowane przez michalczar
Opublikowano

Bagnet sam się nie łamie.

Łamie się, gdy ktoś ma łapy koślawe :norty:

Tworzywo twardnieje i czasami potrafi się zawiesić w prowadncy.

Przy próbie odblokowania pęka :wink:

Czas nagrzewania silnika nie jest uzależniony od poziomu płynu w zbiorniczku.

Opublikowano

Dzięki,

Dzisiaj sprawdzę temperaturę korzystając z ukrytego menu. Czy temperatura podczas jazdy i stania w korku powinna być ustabilizowana, czy ma prawo się wahać w granicy 20 stopni? Pytam, bo poprzedni właściciel zamontował dodatkowy wskaźnik temperatury płynu chłodniczego, przymocowany na słupku wewnątrz auta. Temperatura jaką zaobserwowałem podczas jazdy na 6 biegu prędkość 140km/h skacze pomiędzy 80 a 90 stopni C*. Jak się zatrzymam na światłach to skacze do 110 C* potem znowu maleje.

Opublikowano
Wczoraj przeanalizowałem temperaturę w oparciu o ukryte menu. Po odpaleniu samochodu i zostawieniu na biegu jałowym rozgrzewa się do 80 C* w jakies 17 minut. Do 95C* doszło w jakiejś 23 minucie. Następnie ruszyłem w krótką trasę, auto rozgrzało sie do 109 i to był max jaki osiągnęła temperatura. Przy 109C* but w podłoge i temperatura spadła do 100C* po czym znowu wzrasta o pare stopni. Czy tak ma być?
Opublikowano
Kolego kup sobie spławik w wędkarskim. Najlepiej typu waggler z wbudowanym ciężarkiem. Powiedz, że na płotki na jezioro, wyporność ok 6 g. długość też powinieneś dobrać identyczną. Koszt 10 zł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co pamiętam u siebie to max to jest mniej wiecej rowno z krawedzia tego plastiku czarnego kolo plywaka ale tego nizszego poziomu a nie wyzszego. Najlepiej zmien plyn na nowy bo pierwszej świeżości to on juz nie jest raczej

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnośnie braku bagnetu w zbiorniczku to niestety trzeba kupić cały zbiorniczek. Cena w aso ponad 300zł, zamiennik 180zł.

Używka 20zł?

3A0jS9b.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy któryś z kolegów byłby tak dobry, i zrobił zdjęcie prawidłowego poziomu płynu w zbiorniczku na zimnym silniku. Do czasu kiedy wymienię zbiornik, chciałbym się zasugerować poprawnym poziomem. U mnie poziom płynu wygląda następująco. Będę bardzo wdzięczny za zdjęcie prawidłowego poziomu płynu dla benzyniaka z bagnetem ustawionym wedle producenta. Chcę się zasugerować odległością białego plastiku do czubka czarnego krzyżakowego elementu.


ff20598d75fad573gen.jpg79ede1fc994e9786.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wsadz palce do srodka i odblokuj plywak. Wyglada jakby ktos go wcisnal do srodka i zablokowal o górę zbiornika.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopie przez dwa miesiące byś pojechał na szrot i wymienił ten zbiorniczek dziesięć razy, to nie jest żadna filozofia.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.