Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z przepalającą się opornicą. Pewnego dnia nawiew zaczął wariować i w końcu przestał w ogóle działać. Wymieniłem więc opornicę tzw. jeża i wytrzymała około dwa dni. W tej chwili dmuchawa minimalnie działa nawet na czwartym biegu. Przy wyłączonej klimatyzacji czasami się rozkręci jak samochód nabierze prędkości, natomiast gdy nawiew jest maksymalnie ustawiony i klimatyzacja jest włączona to dmuchawa ani drgnie, tak jakby ją obciążała. Kolejnym dziwnym objawem jest to, że gdy skręcam samochodem w prawo to nagle dmuchawa zmartwychwstaje. Proszę o pomoc, bo już mnie nudzi rozbieranie całej deski rozdzielczej i kupowanie kolejnych opornic.
Opublikowano
Silnik chodzi dobrze i lekko. Sprawdzałem podłączając 'na krótko'. Zresztą nawet smarowałem przy wymianie opornicy.
Opublikowano
A filtry kabinowe wymienione. A to ze silnik chodzi lekko nie oznacza ze jest oki mogą się szczotki wieszać czyli są na wykończeniu, i na wolniejszych obrotach może się zawieszać. Podłączając go na krótko dajesz mu pełne obroty i może być ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.