Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak się naczytałem i naoglądałem i w końcu nie wiem, jak to jest w tych silnikach N47T z rozrządem?

Jedni piszą, że po 2011 roku łańcuszki nie pękają. Inni piszą, że dalej tak samo wadliwe.

Czy ktoś zna jakiś przypadek, żeby komuś w samochodzie po 2011 roku strzelił rozrząd?


Moja ma 50tyś km przebiegu i nie wiem czy się tym martwić czy olać to i spokojnie jeździć.


Napiszcie proszę jak to wygląda u was, jakie macie doświadczenia w tej sprawie.


Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano
Zmieniaj olej na dobry jakościowo co 10-15tys i słuchaj, jak silnik ładnie pracuje i rozrząd nie szoruje (jest multum filmików, charakterystyczne dzwięk) to jeździj i się nie martw
Opublikowano
Zmieniaj olej na dobry jakościowo co 10-15tys i słuchaj, jak silnik ładnie pracuje i rozrząd nie szoruje (jest multum filmików, charakterystyczne dzwięk) to jeździj i się nie martw

Patrzyłem na te filmiki ale prawdę mówiąc ciężko porównać filmik z youtube'a z odgłosami na żywo.

Opublikowano

Oczywiście ze pękają zazwyczaj przy 295 gdy lata po trasie lub 250 w mieście.

Inna sprawa ze dotyczy to głownie 318d f30 i 520d i 525d f10 czy f11.

Nie słyszałem i nie widziałem f20 z ta wada ale tych powyższych już kilka tak.

MADE IN PRL
Opublikowano

Też się tym interesowałem, ale potem powiedziałem, że jak ma się urwać to się urwie i tyle.

Obserwuj, słuchaj odgłosów zwłaszcza przy butowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.