Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam coś autko zaczyna mi się psuć :cry: Pojechałem wymienić złącze elastyczne wydechu i przed tym zabiegiem nie było dudnienia z tyłu.Po wymianie złącza na wolnych obrotach dochodzi dudnienie z tyłu.Nasila się ono podczas jazdy.Na 99% nie jest to wina złego montażu wydechu itp bo to samo miałem z rok temu .Wymieniałem wtedy olej w dyfrze i potem jak by samo z siebie ustało aż do wczoraj.Dudnienie słychać z tyłu samochodu,będąc w kabinie.Wymieniłem dzisiaj olej w dyfrze ale dalej jest to dudnienie.Pod samochodem nie słychać,żadnego dudnienia ani z wydechu ani z dyfra jedynie w kabinie.Zauważyłem też,że owe dudnienie znika po wciśnięciu sprzęgła i wbiciu jakiegokolwiek biegu wtedy nastaje cisza.Po puszczeniu sprzęgła dudnie znów z tyłu się wydobywa.Tak jakby okolice bagażnika/baku.Dodam drgań z wydechu dużych nie mam takie jak na ori złączu.


Dziwne jest to,że stało się to po odkręceniu kata od turbo,wycięciu złącza elastycznego i jego wspawaniu.Dodam operacja spawania była na zamocowanym tłumiku.Nigdzie nic nie obciera osłony termiczne itp.Wieszaki tłumika nowe.

Opublikowano
Witam co do owego problemu zauważyłem też,że gdy słychać to dudnienie z tyłu to wystarczy wcisnąć sprzęgło i trzymać bez wbijania biegu i dudnienie znika.Po puszczeniu sprzęgła znów słychać.Niesie się z tyłu.Czy ktoś moze mi pomóc? naprowadzić co to może być,że po wciśnięciu sprzęgła znika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zainteresuj się poduszkami silnika, przy okazji i skrzyni biegów. Wygląda na za duże wibracje silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Byłem dzisiaj na mały zajeździe i był tam kanał co zaobserwowałem to to,że tutaj jest już pękniecie nie wiem czy to było już czy pojawiło się po tym złącz u elastycznym.Niby nie dymi się ani nic tam nie słychać ale jest.Poluzowałem też wydech na środkowych śrubach bez zmian.Zdjąłem osłonę termiczną nad wydechem spojrzałem na łącze elastyczne i podporę wału jedno jak i drugie nie ma pęknięć.Wał dośc sztywno siedzi.Nie lata.


https://zapodaj.net/94a40a0dde31d.jpg.html

https://zapodaj.net/1537f4392396a.jpg.html


Owe dudnienie jak się przysłuchałem było słychać z tylnego tłumika.Myślę nad zakupem takiego złącza elastyczne pytanie tylko czy to ori bmw faktycznie?


https://czescidobmw.pl/partscatalogue/18312356512-oryginal-bmw,11-18312356512-FOEBMW-0-0-18312356512.aspx


Czy złącze to będzie zamiennik czy ori bmw ? chyba będę zmuszony zakupić to.Lub downpipe różnica około 30zł względem tego ori.Miałem wymieniać tarcze i piasty ale dudnienie uprzykrza jazdę gorzej niż drgająca kierownica.

Opublikowano

pomoże mi ktoś? :wink: nie wiem co kupić czy downpipe za 6paczek czy tą ''ori złączkę'' za 560zł? w przypadku pierwszym montaż niby prosty,ale poczytałem o downpipe i pisali,że problemy ze spasowaniem tego były.Zastanawia mnie ta ori złączka.Czyżby to była ta co za katalizatorem tylko nowa produkcja? bo jeśli to jest oryginalne złączę BMW to raczej złączka nie jest jak ta z allegro.. przynajmniej tak bym przypuszczał.Co do montażu jej to złączka jest już przyspawana,ale drugi koniec trzeba do kata przyspawać.Nie wiem znów ile oni ucieli mi tego wydechu zaraz za katem.Żeby nie okazalo się,że nowa ori złączka ledwo co styknie albo znów będzie naprężone wszystko.Pojechałem do zakładu tłumikarskiego z bardzo dobrymi opiniami.Takie to jest oszczędzanie.Mogłem od razu brać ori złączkę.Tutaj raczej spieprzyć się dużo nie da.Jedna strona przykręcana jest a z drugiej wystaje kołnierz to przyspawania


Kolego Mańku czy na zdjęciach,która pokazałem z pękniętym wydechem może to mechanik zaspawać w koło? pęknięcie jest w zasadzie nie duże.Póki co widać tylko rysę.Zastanawia mnie od czego to się stało czy od złączki czy było już wcześniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można pospawać, wracaj do tego co wstawiał złącze i niech działa dalej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

niby dali 2 lata gwarancji ale na złącze.Do tego warsztatu mam prawie 100km :duh: więcej na paliwo wydam jak będzie trzeba co chwilę poprawiać i cudować :duh:


Zamówię jednak tą oryginalną bmw złączkę z 560zł i mechanik mi to wspawa+ wydech w miejscu pęknięcia pospawa.Jeśli bmw wypuszcza ich oryginalny produkt jako zestaw naprawczy złącza elastycznego i nie daje dwóch złączek tylko jedną to może i będzie dobra.Może ta z zestawu naprawczego jest o wiele lepiej wykonana niż te z allegro.Byłem u tłumikarzy bo jechałem do lekarza to po drodze wpadłem.


Dam znać jak wymieni mi mechanik to ''ori złącze''

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie ten zamiennik był zbyt sztywny i dlatego miałeś wibracje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale z drugiej strony co ma wciśniecie sprzęgła do wydechu.Jeżeli po wciśnięciu sprzęgła nic nie dudni a puszczę i z tyłu słychać dudnienie,którego nie było przed wymianą złączki..czyżby to pękniecie małe na rurze powodowało owe dudnienie? bo nie dymi stamtąd ani nic nie słychać jedynie w kabinie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj odpalić zapalniczkę przy tym pęknięciu na odpalonym silniku i dowiesz się czy jest szczelne czy nie. Wciśnięcie sprzęgła powoduje, że drgania z silnika są lepiej tłumione i stąd poprawa, obstawiam zużyte już poduszki silnika, dwumasa pewnie też nowa nie jest, wszystko się kumuluje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam, że u góry masz trzecią :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam mam problem wczoraj zalozylem czujnik cisnienia na nowy Stary był padnięty po przejechaniu 5 km obroty z 3 ty wzrosly do 6 Max udało mi się autko udusić po ponownym odpaleniu wogole brak kompresji w trybie nie było oleju to samo intelcoler czysty poziom oleju ok proszę o pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ważna jest jej sprężystość.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Do : Gaga , piszesz w złym wątku. Powinieneś znaleźć podobny do twojego a jak nie znajdziesz to załóż nowy.

zalozylem czujnik cisnienia na nowy Stary był padnięty po przejechaniu 5 km obroty z 3 ty wzrosly do 6 Max udało mi się autko udusić po ponownym odpaleniu wogole brak kompresji w trybie nie było oleju to samo intelcoler czysty poziom oleju ok

Zrób lepszy opis. Czy podpinałeś pod kompa ? z jakim programem?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Witam złącze wymienione powiem tak gdybym wiedział,że będzie taki efekt to bym zostawił tamto :duh: w zasadzie powiedziałem wszystko kolesiowi o pęknięciu za drugim katem itp on mówi to nic nie da i tak pęknie.To już zmęczenie materiału jest.W wielu e46 pęka nawet miejsca mi wskazał

No nic pospawał rurę i teraz montaż złączki.Niby ori a wadziła o osłonę termiczną,gdzie stara nie wadziła.Trzeba było trochę odgiąć osłonę.Generalnie pospawał to no i odpał..Dudnienie dalej jest :duh: zapłaciłem pojechałem z kumplem,zajechałem na stację paliw i patrze na ten wydech a ona lata gorzej niż na ich zamienniku :duh: a rura ze złączką to trzęsła się cała :duh: .Myślałem,że autobusem wrócę z nerwów :mad2: W dodatku coś zaczęło grzechotać pod spodem stojąc na postoju.Wróciłem do domu spakowałem wszystkie klucze jakie miałem pojechałem 8km na pobliski zajazd tam jest kanał/podjazd.Zdjąłem wszystkie osłony jakie są,żeby pasować wszystko od nowa tak jak trzeba.Osłony spasowałem idealnie tak by nigdzie nic nie stykało i co zauważyłem? :mad2: jak są wsporniki od katalizatora takie dwa płaskie to z jednego z jednej strony odleciała śrubka musiał słabo dokręcić :duh: na szczęście dalej leżała na osłonie.Generalnie odkręciłem wszystko,sporniki,osłony termiczne,osłony silnika na nowo wszystko poskręcałem i kolejna rzecz to skręcenie na środku tłumika trzema śrubami.Było dokręcone tak,że jedna strona była bardziej ściśnięta niż druga.Poluzowałem wszystkie śruby,ustawiłem wydech delikatnie nad poprzeczkami bo on to ustawiał dość wysoko przez co mógł być wydech naprężony :duh: skręciłem równo wszystkie trzy śruby,odpaliłem silnik i wydech drga tak jak na ori tej puszcze co była czyli delikatnie chodzi na boki a część ze złączką elastyczną prawie się nie rusza.A jak wyjechałem od nich to na parkingu jak sprawdziłem pod spodem to latało to w prawo i lewo :duh:

Co do dudnienia zostało tak jak było.Zauważyłem też,ze tutaj gdzie spawał mi pęknięcie wydechu za drugim katalizatorem to mimo zaspawania obok tego spawu już pojawiło się mikro pęknięcie :duh: podejrzewam,że przez to iż wydech tak drgał przez około 100km


Owe dudnie raz się nasila a raz słabnie.Podjerzewam,że to niesie się od dwumasy lub poduszek silnika

Opublikowano
Dalej nie wiadomo od czego dudni :duh: po wciśnięciu sprzęgła ustaje po puszczeniu znów z tyłu dudni.Pod samochodem nic nie słychać mimo,że kolega dodawał gazu to i tak cisza :cry: słychać to z okolic bagażnika.. sam nie wiem czy to dwumas by tak niósł
Opublikowano

Panowie proszę was o pomoc :cry2: do szału doprowadza mnie to dudnienie z tyłu samochodu.Od 3 dni całe auto na kanale przeglądam.Poluzowałem cały wydech,ustawiłem na nowo by nigdzie nic nie tarło.Wszystko porozkręcane.Gumy tłumika ori bmw tylna i środkowa nowe.Złącze elastyczne ''zestaw naprawczy bmw'' też wspawane.Wiem,że stało się to po montażu złącza elastycznego pierwszego czyli zamiennika.Po wyjeździe coś dudniało z tyłu samochodu myślę przez to,że zamiennik i sztywny.Kupiłem oe bmw złącze to samo :cry2:Nic nigdzie nie ociera.Każda osłona termiczna jest na swoim miejscu,wydech wszędzie ma luz względem osłon.Sprawdzałem również z kolegą na kanale.On dodawał gazu do 2.5tys obrotów a ja pod spodem słuchałem i co i nic :evil: kompletnie,żadnego dudnienia.Po wejściu do samochodu słychać dudnienie z tyłu z okolic bagażnika.Zdjąłem dzisiaj tylną kanpą,sprawdziłem pompy czy to nei czasami od pompy paliwa ale nie.Wszystko z bagażnika wydarłem,została sama blacha i dudnienie słychać non stop w bagażniku a zerkając pod spód tutaj jak koło zapasowe nic nie dudni :evil: znów zerkam do bagażnika i dudni.Byłem u mechanika ma mi to w przyszłym tygodniu sprawdzić,ale osłuchał to i mówi dlaczego to dudnienie słychać na wydechu :x .Dodam zanim ruszyłem ori złączę nie było żadnego dudnienia.


Operacje,które wykonałem

1.Wstawiona jedna złączka zamiennik w warsztacie zajmującym się głównie tłumikami z dobrymi opiniami.Dudni.

2.Wstawiona oe złączka bmw występująca jako ''zestaw naprawczy'' niby oe bmw ale producentem z tego co udało mi się ustalić jest AutoMotive

3.Wydech od kata sprawdzony cały.Wsporniki przy katalizatorze dokręcone,kat do turbo dokręcony dobrze.Żadna osłona nie wadzi nigdzie.Na środku wydech skręcony trzema śrubami równo i ustawiony by był deczko wyżej nad dwoma wspornikami ''tymi przy podłużnicach''.

4.Gumy wydechu dwie oe bmw założone.

5.Złączka wydechu jest elastyczna bo ruszając lekko odkręconym wydechem wygina się w prawo i w lewo.

Do tej pory jezdziłem i nie było żadnego dudnienia nawet jadąc do tłumikarzy.Po wycięciu ori złączki jest już dudnienie do dnia dzisiejszego.Nasila sie po dodaniu gazu tak do 2.5 /3tys obrotów wtedy jak schodzi z obrotów to jest duuu duu z tyłu z okolic bagażnika :duh: a pod autem cisza nawet ze stetoskopem :evil: Olej w dyfrze zmieniłem,w skrzyni też zmieniłem.Z dyfra nic nie słychać.


Owe dudnienie znika po wciśnięciu sprzęgła na postoju a po puszczeniu znów z tyłu samochodu jest du du du .Sprawdzałem sanki dyfra nigdzie nie wyrwane itp


Pomóżcie bo nie wiem co robić :cry2:

Opublikowano

Nic nie piszesz jak masz podwieszony tłumnik. Wieszaki gumowe mają odcinać przenoszenie "dudnienia" do karoserii.


Ps. Tego nagrania nie można odsłuchać bez rejestracji a nie mam zamiaru w coś się pakować.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Jak tłumik?

Miałem na myśli podwieszenie całego wydechu.

Odgłos jak by to wydech był nie szczelny.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.