Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent to N46B20

W INPA w zakładce Camshafts Adaptions, mamy podgląd na ustawienie wałków rozrządu jak poniżej (fotka poglądowa)

http://s7.postimg.org/n1sd7iofv/AV2.png

W moim N46 oba wskazania znajdują się w czerwone strefie i próbuję dojść dlaczego się tak dzieje.


Rozrząd (kompletny) jest wymieniony - na starym było tak samo.

Elektrozawory vanosów wyczyszczone i podmienione miejscami - wskazania się nie zmieniają

Czujniki wałków zamienione miejscami - bez zmian.

Żadnych błędów w ECU

Vanosy pracują bez najmniejszych hałasów (klekotania) czy to na zimnym zaraz po odpaleniu, czy na gorący silniku.

Silnik pracuje płynnie w każdym zakresie obrotów, lecz na wolnych mógłby pracować stabilniej? nie wiem....


Jakieś pomysły gdzie szukać ?

Ja już zastanawiam się nad nastawnikami vanosów, ale te gdy padają, to ponoć klekotają głośno (zwłaszcza wydechowy) a u mnie jest kompletna cisza.

Przy wymianie rozrządu były sprawdzone, nie wskazywały zużycia, nie miały luzów itp.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pokazcie prace tych vanosow,walkow,przeplywomierza ,lampdy ,i kąt zaplonu

Sami wymienialiscie rozrzad czy mechanik?

Opublikowano

Rozrząd wymieniony w serwisie BMW na blokadach.


Wartości camshaft adaption :

Input 51 Grad (delikatne zmiany)

Output 109 Grad (wartość stała)

 

Pokazcie prace tych vanosow,walkow,przeplywomierza ,lampdy ,i kąt zaplonu

Sami wymienialiscie rozrzad czy mechanik?

 

Zrobię zrzuty z ekranu i wstawię fotki.


Tak się zastanawiam czy kalibracja nastawnika Valvetronka nie jest konieczna.... :roll:

Tyle tylko, czy taka klibracja w N46 jest faktycznie uzasadniona, czy ten nastawnik reguluje się sam przy włączeniu zapłonu (słychać przecież jak wykonuje test przód/tył)

Z drugiej strony, gdyby było co nie tak w tych parametrach, to wyrzucałoby błędy :idea:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobię zrzuty z ekranu i wstawię fotki.

lepszy bedzie filmik

Z drugiej strony, gdyby było co nie tak w tych parametrach, to wyrzucałoby błędy

elektronika powinna wypluc blad ale zycie juz wiele razy pokazalo ze wcale nie musi tego zrobic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.