Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak pisałem, to nie kolumna. Hałas się rozchodzi az do góry. Szkoda było twojej pracy. W maglownicy jest takie lozysko, właściwie kulki same na bieżni, to masz uszkodzone. Musisz wyjąć maglownice i od strony silnika maglownicy, po zdjęciu gumowej osłony będziesz to widział.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zdjeciu po lewej. Jak zdejmniesz oslone, bedziesz widzial. Aby to zrobic musisz cala maglownice rozebrac do ostatniej srobki, zdemontowac silnik itp. Jesli nie robiles nigdy takich napraw, wyslij do firmy co naprawia magle. Bardzo latwo uszkodzic silnik przy probie wyjecia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uwazaj na uzywki, 50% z nich ma ta sama wade. Dobra rada, nie kupuj uzywanej ze zdjetymi oslonami. Konstrukcja tego magla jest specyficzna.
Opublikowano
Dobra ostatnie pytanie przed kupnem ? Każda jedna jest taka sama nie zależnie od wersji silnikowej itp ? Jedyne różnice to Anglik/eu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wcześniej pytales o serię 1 więc zaplatalem sie. Jeśli masz elektryczne wspomaganie, każde elektryczne od seri e90 bądź e87 będzie pasować.
Opublikowano
Wtyczka która wychodzi z silniczka do miejsca w którym łączy się z kolumną kierownicza w mojej posiada 4 kable a nowym maglu tylko dwa. No i co teraz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.