Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cześć Wam! Dawno mnie tutaj nie było, a troszkę z autem się podziało - bardziej od strony mechanicznej niż wizualnej.


:arrow: W końcu zdecydowałem się aby wywalić tylną wycieraczkę. Po czasie nie wiem jak mogłem z nią jeździć - bez niej tył wygląda dużo lepiej!

:arrow: Na koniec sezonu okazało się, że trzeba wymienić tylne opony. Udało mi się wyrwać w bardzo dobrym stanie oraz roczniku Pilot Sporty.

:arrow: Wywaliłem oryginalne wygłuszenie maski i postawiłem na matę wygłuszającą. Różnicy w sumie nie ma, jest tak jak było ale wizualnie dużo lepiej to się prezentuje.

W wolnej chwili będę musiał ogarnąć jeszcze drugi etap wygłuszenia czyli piankę. Wtedy powinna być już cisza.

:arrow: Wymiana amortyzatorów z przodu. Wybór padł na Bilstein B4. Do tego górne mocowania, odboje oraz osłony.

:arrow: Wymiana łączników stabilizatorów

:arrow: Wymiana koła pasowego. Postawiłem na sprawdzone Corteco.

:arrow: Wymiana wszystkich pasków osprzętu.

:arrow: Wymiana termostatów

:arrow: Pozbyłem się też zapachu spalin na postoju. Obstawiałem łącznik elastyczny ale skończyło się na dokręceniu jakiejś rury przy turbo....

:arrow: Wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych z przodu. Tarcze ATE + Klocki ATE Ceramic

:arrow: Regeneracja turbo


To chyba wszystko co działo się z autem przez ten czas. Przed wczoraj odebrałem samochód z wymiany amortyzatorów z przodu i przeraziłem się wysokością auta...

Zdecydowanie trzeba zamówić jakieś sprężyny obniżające. Zastanawiam się tylko czy iść w klasyczny pro kit czy może vogtland, h&r?


pExdcEE.png


mnCEAot.png


yb0rL8l.png


SpAnvpe.png


TuC9WJY.png


PjEahY2.png


ZG5AU4m.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po dołiżeniu panki na maskę też nie spidziewaj sie cudów. Jedyny plus to wygląd, bo jest dużo lepiej niż w oryginale. Jest może ciut ciszej i dzwięk inny. Ja wycieraczki z tyłu w życiu nie wywale. Przy tej budzie i zasyfiałym ciągle tyłem, dla mnie jest noezbędna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie trzeba zamówić jakieś sprężyny obniżające. Zastanawiam się tylko czy iść w klasyczny pro kit czy może vogtland, h&r?
Są jakieś argumenty by nie ładować sprawdzonego Pro Kita tylko coś innego?
Opublikowano
Są jakieś argumenty by nie ładować sprawdzonego Pro Kita tylko coś innego?

Prawda, prokit jest sprawdzony, dużo osób go ma i zachwala. Jednak mam w głowie też myśl, że może on niewiele optycznie dać.

Są sprężyny typu H&R, Vogtland które obniżają bardziej samochód.


Mimo wszystko skłaniam się CHYBA bardziej do prokitów, bo do większego obniżenia są inne lepsze opcje

 

Prokit wizualnie niewiele daje.

To moja jedyna obawa

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.