Skocz do zawartości

Akumulator, home light/welcome light [E61 LCI]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


mam pytanie, czy akumulator Power Bull PROfessional 12V 110AH P11040 będzie odpowiedni do E61 LCI 2009 520d?

Chodzi mi o wymiary, bo jest chyba większy niż OEM (394x175x190 (dł / szer/ wys).

Być może pytanie jest śmieszne, ale pytam poważnie.


Przy okazji czy ktoś może mi wyjaśnić czy w opcji "Home Lights" - światła powinny świecić się przez jakiś czas po zamknięciu samochodu z kluczyka (do ustawiania w iDrive)? Bo mam wrażenie, że kiedyś tak było a teraz nie (ale nie mam pewności). Welcome lights tez raz działają raz nie.


Z góry dzięki,

PZ

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten akumulator jest kwasowo ołowiowy a w twoim samochodzie na 90% jest lub była zamontowana fabrycznie bateria AGM i taką powinieneś kupić. Światła uzależnione są od stanu akumulatora, jeśli jest słaby to komputer nie uruchomi ich aby oszczędzić energię na rozruch silnika. Włącznik świateł musi być ustawiony na AUTO.
Opublikowano
Ten akumulator jest kwasowo ołowiowy a w twoim samochodzie na 90% jest lub była zamontowana fabrycznie bateria AGM i taką powinieneś kupić. Światła uzależnione są od stanu akumulatora, jeśli jest słaby to komputer nie uruchomi ich aby oszczędzić energię na rozruch silnika. Włącznik świateł musi być ustawiony na AUTO.

 

A czy bateria AGM nie była montowana tylko do samochodów z systemem start stop (Efficient Dynamics?). Rozumiem, że światła nie odpalą się przy słabym akumulatorze, ale aktualnie akumulator jest doładowany i "Welcome Lights" działają bez problemu, natomiast "home lights" nadal nie.

Opublikowano

U mnie światła powitalne działaja przy otwieraniu. Jak zamykam samochód to się nic nie świeci.

Zauważyłem też, że przy gaszeniu samochodu i wyłączaniu zapłonu światła nie gasną dopiero po otwarciu drzwi się wyłączają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


A czy bateria AGM nie była montowana tylko do samochodów z systemem start stop (Efficient Dynamics?).

 

Ja miałem E60 LCI z 2008 r., nie miałem systemu start/stop ani Efficient Dynamics a fabrycznie siedział AGM 80AH, z resztą łatwo sprawdzić jaki masz, jeśli czarny z białymi naklejkami to AGM, cały biały to zwykły, oczywiście piszę o bateriach z logiem BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem agm i na taki też wymieniłem.

Trzeba później zrobić adaptacje i zakodować jeśli zmienimy to lub pojemność.


110 to chyba za dużo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.