Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Próby kasowania błędów za pomocą INPY nie przynoszą rezultatów i błędy ponownie wyskakują. Czyli Uruchomi się wypalanie czy nie? Bo 2 odpowiedzi różne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeszukałem troche sieć w poszukiwaniu pewnych informacji a nie forumowych i znalazłem pdf od BMW gdzie napisali


Before initiating regeneration procedure verify the following potential causes (indicated by fault memory

entries) have been eliminated:

-Preheating system problems

-Faulty coolant thermostat

-EGR, charging pressure, air mass detection, exhaust turbocharger control flaps and the vacuum system

problems


Także wygląda że wypada się pozbyć błędów świec. Tu ten pdf

http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=636681&d=1502040493


A tu informacja z TIS BMW. Nic tu nie jest szczegolnie napisane o preheat system czyli świecach żarowych, czyli sami nie wiedzą:)


The following conditions must be fulfilled for a regeneration:


The coolant temperatur must be in excess of 75 °C

The exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C.

There must be enough fuel (fuel reserve indicator light does not light up). Whenever the fuel reserve indicator light lights up, the regeneration process is suspended.

No fault codes from the air mass system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE

The fault codes 480A or 245700 (from F01) and 481A or 245800 (from F01) must display the status "currently not present".

Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-118d-sha_200904/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde7/particulate-filter-system/EZjPC6cq

Opublikowano

M47n2 2006r. Blad swiecy na 1 cylindrze wypala sie dpf bez kasowania bledow. Oraz bez wymuszenia wypalania.

U kolegi n47 143KM blad swiec i tez wypala dpf sam

Opublikowano

Panowie a mozna INPĄ odczytać przy jakim przebiegu był ostatnio wypalany DPF?

Pewnie DIS-em mozna ale na chwile obecna walczę z nim bo nie mam połączenia. Instalację przeprowadziłem zgodnie z instrukcja INPA działą a DIS nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ten interfejs możesz podłączyć do telefonu jeśli obsługuje OTG i za pomocą aplikacji Btool Expert sprawdzisz wszystko co związane z DPF-em.
Opublikowano

Mam iOS muszę poczytać czy da radę, ale też nie mam przejściówki.

Ok a powiedzcie mi czy podczas jazdy gdy ewentualnie dochodzi do uruchomienia się procedury wypalania czy komputer sygnalizuje to jakaś dioda ?

Silnik N47 2,0 320D 2008r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam iOS muszę poczytać czy da radę, ale też nie mam przejściówki.

Ok a powiedzcie mi czy podczas jazdy gdy ewentualnie dochodzi do uruchomienia się procedury wypalania czy komputer sygnalizuje to jakaś dioda ?

Silnik N47 2,0 320D 2008r

na ekonomizerze możesz mieć zwiększone spalanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.