Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, kilka dni temu auto zgasło mi podczas jazdy i pojawił się komunikat dopływ paliwa zakłócony. Wymieniłem filtr, zrobiłem test przelewowy paliwo nie pojawia się ani przed ani za filtrem tzn. Pompa nie działa, nie wiem jaka jest przyczyna. Na wtyczce do pompy mam napięcie na dwóch pinach w pozycji kluczyka 1 a na trzecim w pozycji kluczyka 2 wie ktoś czy powinno tak być lub jest coś nie tak Proszę o pomoc nie chce niepotrzebnie inwestować w pompę jestem tutaj nowy jeżeli zły temat lub coś nie tak to przepraszam. Z góry dziękuję i Pozdrawiam miłośników tej marki :)
Opublikowano
Odkręć pompę i zobacz które przewody idą do niej od kostki. Plus z minusem możesz zamienić nic się nie stanie. Tylko zobacz żeby ciągło, ewentualnie zamień bieguny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odkręć pompę i zobacz które przewody idą do niej od kostki.

Na kostce zabaczysz dwa grubsze przewody -to jest zasilanie pompy i na te piny podaj napiecie - jak nie ruszy a to jest najwazniejsze do ustalenia to masz sprawce problemu

Po tej prubie mozesz stuknac trzonkiem mlotka w kosz pompy - powinna ruszyc ale to nie bedzie naprawa na stale

Opublikowano
Znalazłem sprawcę a mianowicie faktycznie padła pompa kupiłem wymieniłem na nową i wszystko działa auto pali za każdym razem tylko jedno mnie martwi na włączonym zapłonie poz. Kluczyka 2 pompa ciągle chodzi i się nie wyłącza na zapalonym silniku tak samo powinno tak być czy powinna się wyłączyć?
Opublikowano

A wiesz może gdzie jest ten przekaźnik szukam od 2 dni i nic rozegrane mam pół auta nigdzie nic nie ma na Internecie ani w de ani w pl znalazłem jedynie sterownik na prawym tylnym błotniki pod tapicerka.

Poooommmmoooccccyyy!!! :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie ostrożnie z podawaniem napięcia 12V bezpośrednio do pompy paliwa, nie wiem dokładnie jak jest w 525d z 2004 roku ale w nowszych modelach

pompa paliwa sterowana jest napięciowo (poprzez sterownik EKP) i absolutnie zabronione są takie praktyki

reguluje w ten sposób przepływ paliwa w zależności od zapotrzebowania

Opublikowano
Znalazłem chyba przyczynę a mianowicie pompa nie wyłącza się ponieważ nie jest w stanie wypracować odpowiedniego ciśnienia. Paliwo podane do silnika wraca się wężem przelewowym do prawej komory i zapełnia ją, w lewej komorze zostaje mi kilka l paliwa nie wiem dlaczego tak się dzieje wie ktoś może coś czego i jak ? Dziękuję wszystkim :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paliwo zawsze krąży w obwodzie , zasysane jest w prawej komorze a wraca do lewej komory , między prawą komorą a lewą jest pompa strumieniowa

która przetłacza paliwo do prawej komory z lewej tak jest w każdym BMW i to krążenie to sposób na ochłodzenie paliwa mimo chłodnicy paliwa

zatankuj pełny bak i masz po problemie w modelach 3 przy awarii pompy strumieniowej brakuje paliwa jak zostaje 15l w baku (to 0 paliwa przy tej awarii)

do tankowanie znosi problem chwilowo

https://www.etkbmw.com/bmw/PL/search/selectCar/E60/Lim/BMW+525d/ECE/16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.