Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem 520 benzyna z LPG 2004r M54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jestem na forum od niedawna a ze mam problem ze swoja bawaria ktora posiadam od 2msc to moze ktos podpowie cos badz mial podobny przypadek

pacjent to BMW e60 2.2 2004r m54 benzyna z gazem


problem wyglada nastepujaco:

gdy kilka razy zatankowalem gazu do pelna pozniej mialem problem z odpaleniem

krecenie rozrusznikiem prawie do wyczerpania aku (auto nie odpalalo ani na benzynie ani na gazie ) az w koncu zaskoczylo

gdy juz zalapalo i zaczelo pracowac to po chwili obroty wzrastaja do lekko 2tys i faluja przez jakis czas wczesniej bywalo to z pol minuty a z biegiem czasu te falowanie zrobilo sie coraz dluzsze. po wizycie u mechanika podpowiedzial ze trzebaby wyczyscic disa czy jakos tak moze mnie logicznie nakierujecie :)

szukajac odpowiedzi na google wyczytalem ze moze to byc kilka rzeczy tj immobilaiser, przeplywomierz,czujnik polozenia walu

mialem 3 razy problem z odpaleniem po zatankowaniu gazu a teraz mam za kazdym razem jak chce odpalic auto ,wydaje mi sie ze pompa paliwa dziala prawidlowo gdyz paliwo jest podawane i smierdzi nim z wydechu ze wogole nie przepala

na komputerze nie wyswietlaja sie zadne bledy ani na wizycie u mechanika po podlaczeniu komputera nic nie wskazalo zeby posiadal jakis blad

rece opadaja nie wiem za co sie zabrac co sprawdzac zeby obrac jakas diagnoze

auto po odpaleniu smiga normalnie.problem jest jak postoi jakis czas np ponad godzine

moze ktos mial podobnie i cos podpowie ,bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki

dziekuje za wyrozumialosc

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem za co sie zabrac co sprawdzac zeby obrac jakas diagnoze

Najwazniejsze jest ile ta instalacja lpg ma przelotu ale pewnie sam tego nie wiesz wiec musisz ustalic co powoduje problem-benzyna , gaz czy powietrze...

Ja najbardziej obstawiam gaz wiec proponuje tak;

silnik pracuje na gazie a ty zakrecasz zawor w butli i czekasz az silnik zdechnie i go nie odkrecasz.

Prubujesz nastepnie odpalic ( kilka razy ) oraz po nocy i obserwujesz czy cos sie zmieni

Opublikowano

zaczalem od podlaczenia kompa. wskazal blad czujnika polozenia walu 3x i problem z czunikiem temperatury,

wiec zamowilismy nowy czujnik polozenia walu firmy VDO Siemens taki jaki powinienen byc, koszt 237zl po znizkach

po wymianie bawaria odpala normalnie wiec pozostaje mi obserwacja falujacych obrotow ,lecz na piatek juz jestem zapisany do warsztatu na czyszczenie disa i zobaczymy co z tego wyjdzie.poki co dzieki za wskazowki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaczalem od podlaczenia kompa.

A ja myslalem ze zrobil to mechanik o ktorym wspomniales w poscie i zakladalem ze nie ma bledow :D

Najwazniejsze ze autko uzdrowione

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

po czyszczeniu disa falowanie unormowalo sie i zostal poprawiony czujnik temp w ktorym poluzowal sie pin i stykal jak chcial :/

lecz czasami mam problem z odpaleniem i trzeba chwile pokrecic i tutaj tkwi kolejna zagadka.

moze mial ktos podobny problem i cos podpowie :)

kilkukrotnie mialem problem z odpalaniem gdy auto stalo pod gorke badz z gorki

raz po przejechaniu niedalekiego dystansu po zgaszeniu musialem dluzsza chwile pokrecic z 2min

mechanik dedukowal ze moze moznaby wymienic filtr paliwa

czy wedlug was to moze byc przyczyna tego problemu??

ogolnie to wszystko dziala jak trzeba tylko trn przypadek a nie wiadomo gdzie rece wlozyc zeby poprawic :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.