Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , zacznę od tego ze mam problem z silnikiem m57tu2 mianowicie do cylindrów dostała się woda, po wyczyszczeniu auto odpalało lecz gdy było zimne chodziło nie równo i strasznie dymiło korekcja wtrysku była 5.3 na 6 cylindrze , gdy auto sie zagrzało korekcja spadała na zero , wtryski podmieniane i zawsze problem był na 6 cylindrze więc to nie był wtrysk , kompresja na tym cylindrze tez była mniejsza niż na reszcie , więc zdjąłem głowicę próbując namierzyć jakieś pęknięcia niestety nic takiego nie zauważyłem ,jedyne co na pierwszy rzut oka widać to 6 Cylinder jest nieco niżej od pozostałych , gdy reszta nieco wystaję poza płaszczyznę bloku nr6 jest nieco niżej (widoczne na zdjeciach nr6 dwa zdjecia i nr1) ktoś się spotkał z czymś takim ? zastanawiam się co jest uszkodzone czy tłok , skrzywiona korba, wał ? czy dawać do sprawdzenia głowice mimo wszystko , z góry dziękuje za odpowiedzi , Wesołych Świat !

ac2d2642f2de095emed.jpg

a8957a29dd505edbmed.jpg

424831e48055b947med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro już jest zrzucona głowica to zrzucić jeszcze miskę i sprawa powinna się wyjaśnić. Po zassaniu wody często krzywią się korby, czasem wały.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Miałem na swoim warsztacie już e60 po wjechaniu w sporawą wodę, i w moim przypadku wygięty był korbowód. I to tak samo jak u Ciebie, na szóstym cylindrze. Pozdrawiam
Opublikowano
Kolego życzę powodzenia w naprawie i nie wielkich kosztów. Też słyszałem kiedyś o możliwości dostania się wody do silnika bmw. Możesz napisać więcej jak się to stało w Twoim przypadku? Może warto by się zastanowić nad jakąś przeróbką dolotu aby nie złapać wody.
Opublikowano
Głowica na pewno do splanowania i przynajmniej sprawdź zawory na 6 cylindrze plus sprawdzenie szczelności, fachowiec będzie wiedział co ma z nią zrobić. Korba z tłokiem do wymiany
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też słyszałem kiedyś o możliwości dostania się wody do silnika bmw. Możesz napisać więcej jak się to stało w Twoim przypadku? Może warto by się zastanowić nad jakąś przeróbką dolotu aby nie złapać wody.

 

W E9x to chyba nie jest zbyt częste aby złapać wodę, wloty powietrza są dość wysoko. Natomiast dość często zdarzało się to w E39.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E9x to chyba nie jest zbyt częste aby złapać wodę, wloty powietrza są dość wysoko

Kolega wcale nie musial zalapac wody z zewnatrz-luknij na te dwa ostatnie kanaliki przy 6 tym cylindrze przy tym po prawej stronie nie widac wygniotu uszczelki ale to sie powinno jeszcze porownac z wygniotem na glowicy.

Wiadomo planowanie glowicy i pruba szczelnosci to podstawa przy takiej robocie a koszty pomijalne

Wymiana korby wszystko wyjasni - skrzyienie korby czy przestawiony wal ale kolega nie jest laikiem i na pewno sobie poradzi...

Miejmy nadzieje ze po naprawie skrobnie pare slow o przebiegu prac

Opublikowano
Koledzy wiem co pisze , gdy kupiłem auto było pełno wody w cylindrach i cały intercooler wody , poprzedni właściciel musiał wjechać w jakaś potężna kałuże bo nic innego nie przychodzi mi do głowy , tlok wyjęty uszkodzenie widoczne na zdjęciu , tak jak koledzy wyżej pisali krzywa korba , biorę się za składanie dziękuje jeszcze raz temat można zamknąć pozdrawiam 9c893252a3bd3388med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.