Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj wkleiłem w mojej f 11 3 d maskę silnika mata butylowa 2.5 mm i pianka 6 mm i szok, nie słychać silnika na wolnych obrotach. Jutro biorę się za drzwi przednie a później nadkola ale z zewnątrz. Polecam maty że sklepu bitmat

Pozdrawiam

 

Rozumiem, że matę z pianką wcisnąłeś pod fabryczną matę? Miałeś problem z późniejszym jej założeniem?

Ile czasu potrzebowałeś na całą pracę?


Nie myślałem wcześniej o wygłuszaniu maski, ale dałeś mi tym postem do myślenia i postanowiłem u mnie też to zrobić, tym bardziej że mój silnik nie dość że brzmi zdecydowanie mniej szlachetnie, to do tego jest głośniejszy :-)

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam, dzisiaj wkleiłem w mojej f 11 3 d maskę silnika mata butylowa 2.5 mm i pianka 6 mm i szok, nie słychać silnika na wolnych obrotach. Jutro biorę się za drzwi przednie a później nadkola ale z zewnątrz. Polecam maty że sklepu bitmat

Pozdrawiam

 

Rozumiem, że matę z pianką wcisnąłeś pod fabryczną matę? Miałeś problem z późniejszym jej założeniem?

Ile czasu potrzebowałeś na całą pracę?


Nie myślałem wcześniej o wygłuszaniu maski, ale dałeś mi tym postem do myślenia i postanowiłem u mnie też to zrobić, tym bardziej że mój silnik nie dość że brzmi zdecydowanie mniej szlachetnie, to do tego jest głośniejszy :-)

Potrzeba okolp 3,4 godziny, oczywiście później oryginalne wygluszenie. Potrzeba kołki trochę dluzcze i nie zapomnieć piante na plastyki. Dzisiaj zrobiłem drzw i jest super. Trochę roboty ale efekt 2 db mniej, to połowa mniej hałasu. Jutro chce się zabrać za nadkola ale nie wiem od czego zacząć. Może ktoś ma instrukcje jakzdemontowac mate podłogi z przodu i fotele.

Powodzenia

Opublikowano

Potrzeba kołki trochę dluzcze i nie zapomnieć piante na plastyki.

Powodzenia

 

Masz na myśli otwory na kołki?


Zrobiłeś jakąś dokumentację zdjęciową? Jeżeli masz i możesz się podzielić, to udostępnij, a jeżeli nie, to pamiętaj o tym przy kolejnych etapach :-)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,zrobilem wszystko oprocz podlogi i chyba bede musial to zrobic bo nie ma efektu calkowitego. Teraz slychac wyraznie szum od opon przez podloge. Ogolnie warto sie pobawic. Koszt mat do wyciszenia to ok 1200 zl + wlasna praca ok 15 godz. Mnie nie stac wydac 4000 ,- na wyciszenie.

Polecam ,satysfakcja gwarantowana. Jedyny blad co zrobilem chyba to to ,ze za glosnikami w drzwiach przednich zostawilem otwory, ale zaden problem tapicerke zdjac i zalepic dziury.Nie wiem jak zamiast tych glosnikow co mam( Hi Fi zestaw podstawowy) ludzie montuja wieksze ,przeciez tam nie ma miejsca ,jest prowadnica szyby. Tez bym chcial zmienic tylko glosniki w drzwiach i subwoofery pod siedzeniami bez wzmacniacza ,Moze ktos ma jakies doswiadczenie i podpowie jaki glosniki zamontowac

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
tak jak piszesz - f10 nie jest dobrze wyciszone, szumy wiatru są wyraźnie słyszalne już przy 100 km/h, szału nie ma moim zadniem. Na pewno lepiej jak w serii 3 ale to nie jest jeszcze super poziom.

Przejedź się Mazdą 6 (nawet nową prosto z salonu) - z utęsknieniem wsiądziesz ponownie do swojego BMW. Kupując F11 rozważałem też kupno własnie Mazdy 6 z roczników 2011-2013. Po jeździe Mazdą, kiedy wsiadłem do swojego 15 letniego już e39 morda mi się ucieszyła, że w BMW tak cicho. ;)

Oczywiście - zawsze można jeszcze pogrzebać coś przy aucie, żeby je wyciszyć. Jeśli ktoś nie ma 2 lewych rąk to można to zrobić samemu - na forach polecają odpowiednie do tego maty i miejsca klejenia, dzięki którym uzyskuje się najlepsze efekty. No i jaka satysfakcja z roboty, że dało to wymierny efekt.

Wywalanie 4000 pln to lekka przesada aczkolwiek jeśli ktoś ma nieograniczone środki finansowe to czemu nie. ;)

Pzdr.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy w F10 była możliwość zamówienia podwójnych szyb bocznych ( klejonych )?

I czy ktoś miał możliwość porównać wyciszenie F10 przed i po lifcie? Czy jest słyszalna różnica?

Opublikowano

nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

Opublikowano
nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

 

Dzięki :) Twoja odp mnie przekonała na tyle, że będę szukał polifta. Jechałem jako pasażer f10 LCI B47 190Km w porównaniu do mojej E60 M47N2 było sporo ciszej :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie było szyb klejonych.


Przed a po lifcie różnica jest spora. Rozbierałem jeden i drugi i różnica jest spora w ilości wygłuszenia. Nawet w głupich plastikach w polifcie są powciskane gąbki akustyczne na każdym kroku. przy jeździe autem też czuć różnicę na plus polifta. Ogólnie tak jakoś lepiej i przyjemniej też się go rozkładało

BMW twierdzi inaczej.

Róźnica jest minimalna - przynajmniej wg. oficjalnych informacji dot. LCI w BMW F10/F11.


Ale brałbym polifta i tak z innych względów (elektronika)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.