Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie mogę odpalić wozu bo nie mam iskry i zasilania pompu. Kabel do INPY okazało się że nie działa i przez panów z krakowa straciłem tylko tydzień czasu i mnóstwo nerwów. Po podłączeniu głupiego ELM zczytałem następujące błędy:

P10D6

VVT-Relay Circuit

Valvetronic relay, activation: Line disconnection

The diagnostic function monitors electrical activation of the Valvetronic relay for open

circuits.

0x2DB6

11702


P10D7

VVT-Relay Circuit Low

Valvetronic relay, activation: Short circuit to earth

The diagnostic function monitors electrical activation of the Valvetronic relay for short circuits to ground.

0x2DB5

11701


P10E4

VVT-Relay Supply Voltage Circuit/Open

Valvetronic relay, supply voltage: Line disconnection

The diagnostic function monitors the wire from the Valvetronic relay to the DME for open wires, and monitors the control wire to the Valvetronic relay for open wires and shorts to ground.

0x371A 1

4106


P0113

Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit High (Bank 1)

Intake air temperature sensor, electrical: Short circuit to B+ The diagnostic function monitors the upper voltage limit of the intake-air temperature sensor on the engine-side of the air filter.

0x29D0

10704


P0073 Ambient Air Temperature Sensor Circuit 'A' High

Outside temperature sensor, signal: Upper threshold value exceeded The diagnostic function monitors the outside temperature sensor for excessively high temperature figures.

0x299A

10650


Dwa ostatnie to nie problem a przynajmniej tak mi się wydaje ponieważ wiem co znaczą i gdzie są te czujniki a w sumie to teraz ich nie ma.

Zastanawiją mnie jednak pierwsze trzy błędy. żadnych przydatnych informacji nie znalazłem na ten temat a TIS którego mam jest za stary żeby mi cokolwiek pomóc.

Mógłby ktoś powiedzić mi gdzie znajduje się ten przekaźnik od valvetronika? Jeden z solenoidów od vanosa ma pęknięta obudowę i muszę go wymienić ale nie sądzę żeby tam mogło pojawić się zwarcie. Zresztą od vanosa są inne błędy? Czy usterka valvetronika może unimożliwić odpalenie silnika? Pompa paliwa jest sprawna nie załącza się po włączeniu zapłonu czy podczas kręcenia co też mnie zastanawia.

Opublikowano
to może ktoś chociaż potwierdzi albo zaprzeczy że to ten przekaźnik w puszcze elektrycznej pod maską z prawej strony samochodu to przekaźnik od vvt?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy usterka valvetronika może unimożliwić odpalenie silnika?

Niestety nie

nie mogę odpalić wozu bo nie mam iskry i zasilania pompu.

Na pierwszy rzut oka wyglada to na problem w stacyjce

Sptubuj odpalic zapasowym kluczykiem

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzięki za pomoc lobo., winowajcą był cieńszy przewód plusowy od valvetronika, ma gdzieś zwarcie do masy. zrobiłem bypass i silnik odpalił od strzału.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam mam taki problem ostatnio zapali się check engine i tryb awaryjny

Komputer pokazał błąd P1048 i P1062 na necie było takie coś

Obwód sterownika siłownika valvetronic ,niski sygnał wejściowy

Klawisz włączony przez 3ms aż dme wykrył zwarcie do masy

Pomoże ktoś nie ogarniam tematu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.