Skocz do zawartości

M52TU20 A wyciek oleju przy wyższych obrotach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Sprawa jest następująca - E39 520i '99, M52TU20 w automacie przebiegu 243 tysiące.


Jak ze startu zatrzymanego wkręcę go na obroty, pod 5 tysięcy a później się zatrzymam albo jadę wolno to leci mi do kabiny dym, śmierdzi olejem.


Patrząc na silnik od przodu auta - po lewej stronie przy końcu od kabiny prawdopodobnie olej kapie na wydech. Skąd może tam być wyciek? Po zakupie w sierpniu wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów bo myślałem że to może to, miałem spokój ale dziś znów poczułem dym w kabinie.


Skąd może być wyciek po tamtej stronie?

Opublikowano

Uszczelkę pokrywy zaworów wymieniłeś.

A wymieniłeś 15 uszczelek śrub ?

Jesli nie, to już masz rozwiązanie problemu.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Szczerze - nie wiem, robione było w serwisie w Sączu. Ale na fakturze tylko uszczelke jedną mialem. Dzięki bo się trochę zdenerwowałem.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dla potomnych - okazało się że odma jest jeszcze oryginalna (1999!) i przez to że była zatkana ciśnienie w układzie wypychało olej uszczelkami.

Odma wymieniona, naraz przejechane kilkaset kilometrów - oleju nie czuć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.