Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie,


Mój brat kupił parę dni temu BMW F20 z 2015 roku, 118i w M pakiecie, identyczne jak moje F20, tylko biały kolor. Siedząc w środku, moją uwagę przykuły dziwne wybrzuszenia na desce rozdzielczej w kilku miejscach, skóra się odkleiła i jest powietrze , po stronie pasażera skóra deski wygląda jak plama. Poprzedni właściciel nie wiedział z czego to jest, Angol się nie interesował bo, żona jeździła, a on płacił. Był w serwisie BMW, ale niby żadnego wycieku płynów nie było i woda tez tego nie spowodowała, wymieniali w tym samym czasie filtr kabinowy i czyścili klimatyzację. BMW stwierdziło wymianę deski za ponad 2000£, auto jest na gwarancji, ale deski nie wymienią w ramach gwarancji z braku dowodów, które te zniszczenia spowodowały. Ma ktoś z was jakiś pomysł co mogło się stać ? Dodam jeszcze tylko, że podłoga, nie jest mokra, żadnych śladów wody nie ma pod dywanikami etc.Dziękuję za wasze odpowiedzi.


1xbrup.jpg

20so4z.jpg

3g9r2x.jpg

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, jesteś tego pewien? Dzisiaj scągliśmy dolna osłonę w miejscu gdzie jest dojście do filtra kabinowego. Ta osłona plastikowa pod schowkiem ma na sobie wyciszenie (jakiś material) który wydaje się być wilgotny jest na tej osłonie biały osad jak jakby kurz/zacieki które po przejechaniu palcem schodzą. Ale jak robili serwis klimy to tez taki płyn biały był na dywaniku. Jedzie do BMW po świętach ale nie wie co im powiedzieć ? Jakieś pomysły ? Jeśli tak jak mówisz deska jest po regeneracji to co z przednia szyba ? Jak sprawdzić czy była wymieniana ? Może szyba była wymieniana i jest coś źle zrobione i zimne powietrze, wilgoć dostaje się pod deska a silnik grzeje i paruje wszystko dlatego się bąble porobiły. Jest w tym jakiś sens ?
Opublikowano
Biały pył i potencjalnie wystrzelone poduszki jak najbardziej zbieżny trop. Poduchy są napudrowane celowo (i pod kątem weryfikacji wystrzału i technicznej sprawności przez lata). Miałem wystrzał nie w BMW, obejrzyj dowolne filmy na YT ze strzału poduch - ten pył jest wszedzie i jest mega drobny i to może być to. Nie musiała peknąć szyba żeby poduszki poszły, sama zmiana szyby zrobiona nawet tylko "w miarę" fachowo nie powinna miec znaczenia, wcześniej zobaczyłbyś przez szybe "odklejki" a juz żeby tak dmuchało żeby coś tam nawiewać to moim zdaniem nie ma szans.
Opublikowano

Ok dzięki za odpowiedzi. Ściągliśmy plastikowy panel boczny ( po stronie pasażera) i tylko kurz brak pyłu, tak samo na osłonie dolnej pod która jest dojście do filtra kabinowego to kurz I nalot z klimy po serwisie. Bo na plastikowych elementach blisko poduszki powietrznej i gdzie tylko mogliśmy coś zobaczyć to sam kurz. Widać było poduszkę pasażera z naklejką rok 2014 z innymi numerami, a także przy poświeceniu latarka dalej trochę nalotu rudawej szmaty na ramie która znajduje się pod deską rozdzielczą, czyli moim zdaniem jest gdzie mały przeciek i ciepło + woda kondensują i dlatego się skóra poodklejała w kilku różnych miejscach albo szyba była walnięta i się woda gdzieś dostała. Może ktoś się zna na szybach i mi pomoże rozkodować datę produkcji szyby ?


16tqhw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.