Skocz do zawartości

Sprężyny / obniżenie zawieszenia


______

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem sprężyny w serwisie który na co dzień zajmuje się Motorsport-em

także nie ma opcji żeby było źle zamontowane. Poza tym parę dni wcześniej montowali takie sprężyny do modelu 3 i siadło jak trzeba to tutaj raczej nie zrobili błędów. Czy wymienili podkładkę nie wiem nie zagłębiałem się bo nie znam się aż tak

Dziękuję za radę w taki razie dopytam o to. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły lub doświadczenia w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja zostawiłem serie ale nie obniżył się o 45/40


Przód siadł o 25mm a tył 15mm.


Zastanawiam się czy ma znaczenie zawieszenie M-pakietowe. Czy jeśli mam zawieszenie sportowe to ono jest niższe od serii chyba o ok 20mm


Pytanie czy informacja o obniżeniu 45/40 jest od zwykłego czy od m-pakietu.


Ile obniżył Ci się samochód przy Eibach Pro-Kit i jakie miałeś seryjne zawieszenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników obniżonych g31/g30.

Mój samochód jest bardzo wrażliwy na boczne podmuchy, z doświadczenia wiem, ze usztywnienie zawieszenia dobrze wpływa na stabilność jazdy (poprzednie moje samochody) ...niestety w moim M-pakiecie mam standardowy zawias.


Obawiam się jednak, ze taka zmiana mocno może wpłynąć na bezpieczeństwo (np szybsze zużycie amortyzatorów, które w ekstremalnej sytuacji nie zadziałają prawidłowo). Jeżdżę szybko i robię 60Tkm/ rok, głównie autostrady...samochód jednak kupiony na 3 lata i juz drżę na następny okres zimowy i taniec na asfalcie....np.: po wyjeździe za ekrany dźwiękochłonne...


Jak to widzicie Panowie, wchodzić w temat, ma to sens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Z ekonomicznego punktu widzenia absolutnie nie ma, zmieniać zawieszenie tylko dla walorów przechyłu pojazdu a nie zmiany walorów użytkowania układu jezdnego tj. jego polepszenia „usportowienia" jest średnio opłacalne :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Panowie zdecydowałem wrzucić eibachy. Mam dość jeżdżenia pontonem

Prokity czy sportline ? Mam zwykle zawieszenie, wersja luxury 540i. Znalazłem sprezyny ale jest napisane ze do xdrive. Jest jakaś różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odgrzeje kotleta, mam 540ix g30 w mpakiecie, zalozylem sprezyny eibacha pro kit i o ile tył siadł, to przod jest 0,5cm wyzej niz bylo w mpaku :shock:


Aktualnie z przodu od nadkola do ziemi mam 69,5cm opony i kola zimowe 19" ( od nadkola do srodka piasty 38cm) , przejechane ok 700km na zestawie. czy przod jeszcze siadzie ? rozmawialem z eibachem i sa zdziwieni, bo od nadkola do srodka piasty powinno byc ok 36,5cm.


Moze ktos zmierzyc jak to u Was wyglada ?


Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ci złożył amor i sprężynę?

juz doszedlem o co chodzi...

u mnie nacisk na os z przodu jest 1160kg, sprezyny eibacha maja 1260kg, a taki nacisk jest w wersji 540d i 550i... eibach ma tylko jedna wersje i podaje ze to tez pasuje do 540i...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Witam,ma ktoś doświadczenie z zawieszeniem adaptacyjnym i z sprężynami Eibach Pro kit,chodzi mi oto jak zachowuje się auto w ustawieniu comfort a jak w sport? Czy przy ustawieniu comfort jest podobnie jak w serii czy o wiele twardziej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam, chcialbym nieco odswiezyc temat bo tez zastanawiam sie nad zalozeniem Eibach Pro Kit w mojej G31 z EDC i  pelnym zawieszeniem M-Pakietowym.

Zmienialem juz na takie same sprezyny w poprzednim moim samochodzie F11 rowniez n M-pakietem, tutaj jednak tyl obnizany byl komputerem i to wszystko. Z wczesniejszych postow w tym temacie wynika, ze w modelu G31 tyl powinien ustawic sie automatycznie sam po wymianie przednich sprezyn (chyba ze cos zle zrozumialem). Czy tak jest naprawde? Czy zadnych manualnych ustawien wysokoscii tylu robionych komputerem (INPA)  nie potrzeba? Czy łącznik czujnika wysokości zawieszenia tez trzeba wymienic? Bede wdzieczny za jakies podsumowanie, tych co juz przerabiali temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skalibrujesz tył na minusie to będzie balonowa jazda przez miękkie poduszki i spowoduje to też większe skoki na samych amorach ktore moga nie wyrabiac na zbyt duzym skoku żeby dociskać wystrzelone przez nierówności koło . Te auta i tak są wystarczająco delikatne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.