Skocz do zawartości

Sprężyny / obniżenie zawieszenia


______

Rekomendowane odpowiedzi

W danych katalogowych G30 ma podany prześwit na poziomie 140 mm. Ktoś tu wrzucił ze u niego ten wymiar co Ty podajesz jest 705mm, a u Ciebie niby 65 mm niżej, czyli prześwitu na poziomie 7.5 cm jakoś mi się wierzyć nie chce, to już przez nie jeden próg zwalniający mógłby być problem przejechać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam 685mm przód i jest lekki prześwit między błotnikiem a oponą. Jeżeli ty masz 640mm to oponę masz schowaną pod błotnikiem. Chętnie zobaczę zdjęcie razem z miarą obok :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zdjęciem to sobie odpuszczę , musicie mi wierzyć na slowo przód i tyl 640mm przeswit od ziemi do progu za przednim kołem 130mm oczywiście w e90.To teraz Was zapytam o sprężyny kto wie jak są oznaczone sprężyny , co oznacza D4 i dwie kropki niebieska i zielona na przedniej sprężynie czy to są twarde czy miękkie no mądrale czekam na odpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się: potrzebuję opinii na temat układu sportowe zawieszenie (704) + koło 19 cali (664 M). Czy ktoś ma taką konfigurację? Jakie opinie? Nie za twardo? Bo tak straszy sprzedawca. Teraz mam F11 na 18 calach i jest zbyt miękko ale nie chciałbym przesadzić. Poproszę o opinię, komentarz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się: potrzebuję opinii na temat układu sportowe zawieszenie (704) + koło 19 cali (664 M). Czy ktoś ma taką konfigurację? Jakie opinie? Nie za twardo? Bo tak straszy sprzedawca. Teraz mam F11 na 18 calach i jest zbyt miękko ale nie chciałbym przesadzić. Poproszę o opinię, komentarz.

 

Oglnie chłopaki mowią ze to powiniem byc optymalny zawias. Ja mam ddc z M pakietem czyli twardze niz normalne i jest za miekko. Na comforcie zona nawet czuje i pyta czy to normalne zjawisko ze czasami zabuja ( przesiadła sie z e91 ze standardowym zawieszeniem). Osobiscie dla troche za miekko wiec eibach pro kit w planach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że tak właśnie wygląda sprawa. Natomiast sprzedawca mówi, że na podstawie opinii klientów takie połączenie jest zbyt twarde i oni na rynek polski konfigurują auta z M-packietem tylko wizualnym ale z normalnym zawieszeniem. Ciekaw jestem opinii innych, chyba że trafiłem (temat) z pytaniem do grona zwolenników "twardej" gry i pytanie jest nie na miejscu? Nikt się nie odzywa póki co :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 19" RSC zawieszenie M+ eibachy Pro Kit i teraz jest okej. Przed zmianą samochód był zbyt miękki i w zakrętach nie czułem się tak pewnie jak teraz. Myślę, że taka konfiguracja powinna być seryjnie montowana do G30.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się: potrzebuję opinii na temat układu sportowe zawieszenie (704) + koło 19 cali (664 M). Czy ktoś ma taką konfigurację? Jakie opinie? Nie za twardo? Bo tak straszy sprzedawca. Teraz mam F11 na 18 calach i jest zbyt miękko ale nie chciałbym przesadzić. Poproszę o opinię, komentarz.

 

Mam taką konfigurację jak napisałeś i na początku było ok, teraz jest za miękko. Dlatego będę zakładał sprężyny Eibacha. Plus koła 20" na lato.


Mi tak samo sprzedawcy mówili, żeby nie zamawiać sportowego zawieszenia... Dobrze, że nie posłuchałem.


Oczywiście na dołach musisz trochę zwolnić, ale to jest żaden minus w porównaniu do tego jak ogólnie auto lepiej się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że wszyscy mamy podobną opinię. Swoją drogą to zakładając, że sprzedawcy są głosem klientów - dają klientom tego czego oni chcą to pokazuje jak zmienił się przez lata profil klienta BMW. Kiedyś fun z jazdy z kompromisem po stronie komfortu - a teraz wyglądać ma rasowo (image) ale w rzeczywistości raczej miękko i wygodnie :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież G30 na seryjnym zawieszeniu to straszna koza, aż się prosi o sportowy zawias. Sprawa lepiej wygląda w zawieszeniu M, jednak też bez szału. Najlepsze zawieszenie było w E60 z M-Pakietem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Dokładnie to samo chciałem napisać. Już w F10 wg mojego dealera 90% osób odrzucało sportowe zawieszenie M. Dla sprzedawców to był komfort bo potem nikt nie przychodził i nie narzekał że jest sztywno więc podejrzewam że sami namawiali do rezygnacji. Dla mnie to kuriozum ponieważ drogi mamy coraz lepsze a ludzie świadomie wybierają pontony :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie tak samo zawieszenie m pakiet oraz kola 19 cali i nie jest twardo. Oczywiście dziury staram się omijać lub mocno zwalniać ale to samo robiłbym mając ponton na kołach w trosce o felgi żeby nie pogiac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10.000 kilometrów na Eibach'ach za mną. Auto siadło dość konkretnie, na tyle, że z przednią dokładką M Performance mogę zapomnieć o wjazd na wyższe krawężniki, a samą dokładką zdarza mi się zahaczyć przy stromych wjazdach i prograch spowalniających.


Wrażenia z jazdy nadal na plus, acz jeśli na swoich codziennych trasach nie macie dobrej nawierzchni, to odradzam. Przy 20" felgach wjazd w dziurę fizycznie boli. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz wrzucić kolego jakies zdjecia jak to wygląda?

Bije się cały czas z myślami czy żonie nie będzie za twardo (czasami trasa z noworodkiem). Ja lubie twardo i widze odpowiednio wczesniej duze dziury wiec plus dla mnie.

Kolejny minus to jak na to amortyzatory? Będa pracować w innym położeniu.


Czy ktorys z forumowiczówi posiada na tyle fachową wiedze by wydać jakiś werdyt odnośnie amortyzatorów. Wiem ze dla nich nie bedzie to dobre ale pytanie jak bardzo.... :cry:



Byłem przekonany już na 99% żeby zakładać, teraz znów mam dylemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz wrzucić kolego jakies zdjecia jak to wygląda?

 

Wyslałem linka na PW.

 

Kolejny minus to jak na to amortyzatory? Będa pracować w innym położeniu.

 

Trzeba się liczyć z ich DUŻO szybszym zużyciem, za kilka dni mam pierwszy przegląd i jestem ciekaw, czy już zwrócą na nie uwage. Wychodzę założenia, że jak padną mi OEMy to założe gwintowane KV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Czy ktoś zakładał sprężyny Eibacha Sport line? ja zamówiłem do 530i i po zamontowaniu przód zszedł o 25mm tyl tylko 15mm. Wg danych producenta powinno być 45mm/40mm

zastanawiam się gdzie leży przyczyna tak małego obniżenia. Moze macie jakieś doświadcznia w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.