Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymienialiście już sprężyny w swoich G30? Jak wrażenia?


Czy poza AC Schnitzer, któraś z firm ma produkt, który potrafi pracować z Dynamic Damper Control?

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Posiadam standardowe zawieszenie xDrive


Chce obniżyć, ale potrzebuje rady :)


Co będzie najbardziej zbliżone do Mpakietowego zawieszenia? Nie chce obniżać jakoś strasznie.


Jakie firmy możecie polecić?

Opublikowano
^ Czy Eibach'y działają z Dynamic Damper Control? Cena jest ponad dwukrotnie niższa niż w przypadku sprężyn AC Schnitzer.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Na dole strony masz zapis o zgodności z ddc. Ceny sprężyn Schnitzera zawsze były z kosmosu a i tak jestem pewny ze ktoś inny je robi a oni tylko naklejają swoje logo.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Założyłem Pro Kit Eibacha.


• jest niżej :8)

• różnica we właściwościach jezdnych jest ogromna, prędkość wychodzenia z zakrętów wzrosła u mnie dwukrotnie

• jeżdze na 20" felgach i zawieszeniu M, po założeniu sprężyn twardość zauważalnie wzrosła - nadal jest jednak komfortowo, dzieciaki i żona nie narzekają



Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, zastanawiam się nad pójściem o krok dalej. Na przyszłą wiosnę założę pewnie gwintowane zawieszenie (KW Variant 3) albo pójdę w jakiś Air Ride.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mozesz napisac jak wrazenia z jazdy po kilku miesiacach? Czy nie jest za twardo jak na limuzyne ?

Mozna liczyc na jakies fotki przed i po modyfikacji?

Rozumiem ze po wymianie sprezyn obowiązkowa byla geometria

Opublikowano (edytowane)
Wymieniłem u siebie sprężyny na eibachy pro kit i jestem zadowolony. W końcu samochód ma odpowiednią wysokość i prowadzi się pewniej w zakrętach. Jak dla mnie seryjne zawieszenie M było zbyt miękkie. Oczywiście po wymianie obowiązkowa geometria. Sprężyny kupiłem na stronie https://eibach.pl Edytowane przez Paul666
Opublikowano
Wymieniłem u siebie sprężyny na eibachy pro kit i jestem zadowolony. W końcu samochód ma odpowiednią wysokość. Jak dla mnie seryjne zawieszenie M było zbyt miękkie.

 

też tak uważam.


Interesuje mnie tylko jak to robiliście technicznie.

Wszystko przez ASO?

Czy zakup sprężyn na własną rękę i wymiana w ASO?

Opublikowano
Jak masz gwarancje to sprężyny wymian poza aso i nikomu o tym nie mów.

 

mógłbym to zrobić. Nie boję się jakoś panicznie o gwarancję.


Interesuje mnie tylko czy dwaj Koledzy, którzy już to robili, zrobili w ASO czy poza. Zakup już wiem, że na stronie Eibach.

Opublikowano
U siebie sprężyny wymieniałem poza ASO. Podczas jazd próbnych miałem samochód na seryjnym zawieszeniu i bujało nim jak małą łajbą, aż miałem mdłości :mrgreen:

 

:D :D

Opublikowano

Również instalowałem poza ASO. Po fakcie, w trakcie jednej z wizyt u dealera doradca serwisowy komplementował obniżoną stylówkę, nie wspominając nic o gwarancji. :) Martwie się w zasadzie tylko o zużycie amortyzatorów, ale jeśli umrą kupię po prostu KV4.


Obecnie bije się z myślami, czy instalować downpipe bez katalizatora. Przed każdym przeglądem trzeba by wspawać orginalny. Zastanawiam się też nad wpływem na gwarancję, bo dealer może patrzeć na to krzywo jeśli na przykład padnie turbina (a jeżdzę na Racechipie, wiec w sumie róznie może być).


Ktoś juz zmieniał downpipe?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@damianbl


odpisali mi z Eibacha, że na tył dają jakieś regulowane łączniki przystosowane do zmiany wysokości zawieszenia tylnej osi.

Na przód sprężyny standardowo.


edit:

Dostałem jeszcze dokładne wyjaśnienie co do regulacji wysokości na tyle.

Wymieniany jest łącznik między zawieszeniem a czujnikiem wysokości i w pewien sposób oszukuje się komputer przez co tył jest niżej. Ciekawe jaki ma to wpływ na twardość zawieszenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpisali to co powyżej, poprosiłem o wyjaśnienie i dali instrukcje montażu w kwestii tylnej osi.

Wklejam istotne zdjęcia


Widok na oryginalny łącznik czujnika wysokości zawieszenia


http://i.imgur.com/YzahOkU.jpg


Nowy łącznik który defacto jest śrubą rzymską.

W zależności od jego ustawienia oszukujemy komputer który odpowiednio pompuje lub upuszcza powietrze z miechów.


http://i.imgur.com/MIXvoAU.jpg


I zamontowany zmieniony łącznik.


http://i.imgur.com/PpMvbfq.jpg.jpg

Opublikowano

Paul666 oraz _____ czy wy takze montowaliscie te siegna?


Z tego co zrozumialem tym ciegnem moge samemu wyregulowac wysokosc tylnego zawieszenia ( poduszki powietrzne w amorkach). Czy jest jakas zalecana wyoskosc ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.