Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym zmienić oryginalny tłumik końcowy na tłumik firmy Remus, lecz nie bardzo wiem jak mam się za to zabrać, ponieważ z końcowego tłumika wychodzi jedna rurka a Remus jest na dwie. Czy ma ktoś jakiś pomysł na wykonanie tego i wie jaka jest średnica tej rury?


Tu daje zdjęcia:


77545015340818252049.jpg


07000712011681952892.jpg


68678898797657123956.jpg

Opublikowano

A w czym problem? Kanał lub podnośnik będzie tu niezbędny. Trzeba zdemontować tłumik/wydech fabryczny i zacząć od przypasowania tego Remusa aby końcówki wychodziły idealnie w miejscu wycięcia w zderzaku, gdzie wystaje rura (no chyba, że wycięcia nie ma to jest trochę łatwiej bo można trochę łatwiej to dopasować. I potem według tego zobaczyć jakie haki trzeba dospawać aby gumowe wieszaki pasowały w fabryczne mocowania tych gum. Potem przyłożyć fabryczną rurę od wydechu i zobaczyć ile przyciąć lub ile dospawać. I cała filozofia. Czasochłonne ale nie jakoś mocno skomplikowane. Najlepiej mieć dostęp do jakiegoś dobrego spawacza, który to zrobi jak trzeba a nie posmarka tu i ówdzie na odp***. No chyba, że samodzielnie potrafi się dobrze spawać to jest łatwiej.

Pzdr.

Opublikowano
Weź odpuść Sobie rzeźbienie zwłaszcza takiego starego purchlaka, chyba że najważniejszy aspekt to taki,że to remus :mrgreen:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

Posiadam auto bmw e39 523i i mam pytanie odnośnie tłumika końcowego. Czy demontujac ten tłumik i wspawujac podwójny nieoryginalny np. Ulter czy coś w tym stylu może pogorszyć osiągi pojazdu? Z tego co wiem to układy wydechowe są tak skonstruowane że jakakolwiek ingerencja w wydech może skutkować pogorszeniem osiągów tylko czy końcowy tłumik ma też co do tego znaczenie czy ma za zadanie głównie wyciszenie całego układu?

Opublikowano
całośc układu ma znaczenie, jak odpreżysz wydech spadnie moc, jednak jesli ubedzie 5koni to tego i tak nei zauważysz
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
Ulter ma w ofercie dedykowany do E39 więc nie pogorszy to osiągów, zwłaszcza że nie jest to tłumik przelotowy(pusty). Użytkuję tak już ponad 5 lat i jeszcze Się nie rozsypał
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam dzisiaj założyłem u siebie tłumik końcowy "peśla" dedykowany do bmw e39 523i, ale jutro wraca seria. Problem polega na tym że przez ten tłumik został za bardzo odprezony układ i nie ma przyspieszenia przy niskich obrotach. Buczy nawet fajnie ale nie o to chodziło. Wynika z tego to że w beemkach układ jest tak precyzyjny że wszelkie działania mogą popierdzielic więcej jak pomóc. Jedyna opcja jest chyba dedykowany wydech ale nie przelotowy tylko faktycznie z komorami w środku żeby tego nie odprężyć. Zakładam spowrotem oryginał plus jakąś fajną nakładkę z dwiema końcówkami i na tym się zakończy działanie w układzie wydechowym w moim pojeździe :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie info przewija się w praktycznie każdym temacie dotyczącym wydechu w wolnossącym bmw :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Napisz raz jeszcze jakiej firmy tłumik wsadziłeś :D albo podaj link do strony.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
No to w sumie nie ma się co dziwić,za takie pieniądze masz pewnie pustą puszkę i tyle.Czyli cichy jak w opisie nie jest,bo pisałeś,że buczał nawet znośnie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Nie było źle ale jednak chyba wyroslem z tego już i po dłuższej jeździe trochę mi to przeszkadzalo:P teraz jest znowu seria. Zakupie sama końcówkę podwójna, Zamontuje do seryjnego wydechu i będzie git.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.