Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Postanowilem zamontowac zarowki Philips X-tremeUltinon LED, razem z CanBusem, w miejsce zwyklych zarowek H7 do jazdy dziennej. Efekt jest oszalamiajacy. Regenerowalem kiedys w swojej e39 xenon i bylo super, ale to co robi LED to poprostu bajka:) Problem jest tylko jeden, a mianowicie po wlaczeniu swiatel po jakims czasie wyskakuje blad swiatel. Najpierw lewego, pozniej prawego, pozniej blad lewego znika i za chwile znowu wyskakuje i tak na zmiane. Ma ktos moze jakis pomysl co zrobic zeby tego nie bylo?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wykodować sprawdzanie tych żarówek NCSem .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
W e90 canbus jest bardzo czuły, walczyłem u siebie z ledowymi żarowkami cofania=kilkanaście różnych zarówek przetestowanych z różnych półek cenowy, za każdym razem błąd. Wyjscia wg mnie są dwa: wykodowanie sprawdzania konkretnych żarówek lub zamontowanie opornika. Dla mnie osobiście to druciarstwo bo w obu przypadkach canbus nie spełnia swojej roli=nie zostaniemy poinformowani gdy zarowka nie dziala poprawnie lub się przepali.
Opublikowano
Mógłbyś kolego wstawić jakieś zdjęcia? Jak wygląda linia odcięcia światła przy ścianie? Bedę wdzięczny za fotki. A co do tematu wykoduj sprawdzanie zimne i ciepłe świateł mijania i po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.