Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Posiadam 430d xdrive Msport - F32, pisze tutaj, bo wnetrznosci samochodow takie same jak 330d - auto niedawno zakupione wiec wrazenia moga byc nie mierzalne, ale do czego zmiezam przesiadka z E250 2.1L 210 koni po remapie stage 1 takze kolo 225+ koni, mam wraznie ze F32 ledwie sie zbiera trzeba jej naprawde docisnac do podlogi zeby cos sie dzialo, a to fabryczne 258koni, czy to normalne czy jednak nie za bardzo, na comforcie ledwie pod gorke sie wdrpuje, poza spalaniem nie widze szalu w tym 3 litrowym silniku, auto jest nadal na gwarancji servisowej do 2020 wiec tak czy siak podjade do ASO zebyc zobaczyli czy cos mu dolega ( o ile wogole cos ) , przebieg niewielki bo 40kkm, jakies sugestje mile widzialne albo opinie co do tego zestawu 30d + xdrive.

Pozdrawiam

Opublikowano

Przełącz z ECO na SPORT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


A poważnie zmierz czas do 100tki na jakiejś apce orientacyjnie...

Opublikowano
to powinno zapier**, nie wierzę, żeby po przesiadce z cięższego i wolniejszego auta nawet po remapie 30d wydawało się wolne. Zmierz czas koniecznie
Opublikowano
tak zrobie, bo cos tu chyba nie gra - poza ty chyba dosc mocno slysze turbo jak swiszcze nie wiem czy to normalne ale w MB tego kompletnie nie slyszalem
Opublikowano
sprawdź czy przewody intercoolera są na swoim miejscu i czy sam cooler nie jest uszkodzony
Opublikowano

Automat ZF ma tendencje do zamulania tego auta, utrzymuje caly czas obroty na poziomie tylko troche powyzej 1000 rpm. Po przelaczeniu na sport i w tryb sportowy skrzyni auto powinno jednak rwac do przodu jak opetane. To niesamowity silnik z olbrzymim momentem obrotowym. Daje sporo wrazen z jazdy, szczegolnie gdy po docisnieciu gazu auto rwie do przodu z taka sila, ze pomimo napedu na cztery kola czuc wyraznie jak maska i caly przod nadwozia unosza sie do gory. To auto potrzebuje jedynie 5.2 sekundy do setki i rozpedza sie niewiele wolniej od M3, a w praktyce pewnie nawet szybciej ze wzgledu na lepsza trakcje.


Byc moze poprzedni wlasciciel jezdzil mulowato w ECOPRO i warto zrobic adaptacje skrzyni.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę poleciałes z tym opisem :) wklejam osiągi poniżej


Specs datasheet with technical data and performance data plus an analysis of the direct market competition of BMW 430d xDrive Gran Coupe (aut. 8) in 2016, the model with 5-door hatchback body and Line-6 2993 cm3 / 182.8 cui, 190 kW / 258 PS / 255 hp (ECE) 8-speed automatic with Steptronic manual shift mode powertrain for Europe . Specifications listing with fuel economy, top speed, performance factory data and ProfessCars™ estimation: this BMW would accelerate 0-60 mph in 5.6 sec, 0-100 km/h in 6 sec, 0-200 km/h in 27.5 sec and quarter mile time is 14.2 sec.



BMW catalogue


2014-on BMW 4-Series F36 Gran Coup


0do200 27,5 sekundy to mój Ogorek 330i ma w serii 22,5 :)

Zgodzę się że do 100 z x drive to leci ale co dalej??

Ktos to auto zamulil.... Tak jak kolega pisał adaptacja skrzyni i ja bym dobrze rozgrzal silnik przełączyć na sport skrzynie i tryb i polatal tak z 30min może auto odmuli.... Nie żałować gazu i zobacz czy cos zmieni...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Wiadomo ze odnosze sie do osiagow 0-100. Ostatnio mialem okazje spotkac na swiatlach M140i i w normalnych warunkach wcale szybciej sie to nie zbiera, chociaz wiadomo ze powyzej setki osiagi z xdrive beda duzo gorsze.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam

a wiec nabylem kabel zainstalowalem ISTA+ zero bledow nawiasem mowiac ( poza lustekiem ) - zrobilem reset skrzyni, reset MAF, EGR itd, pojezdzilem chwile i niby jest ciut lepiej ale to moze placebo przez to ze wiem ze poresetowalem adaptacje nie wiem. Auto w porownaniu do MB to mol straszny, straszny lag po wcisnieciu pedalu gazu, fakt w trybie sport jest o niebo lepiej ale delej spodziewalem sie ze bedzie duuuuuuuzo lepiej niz 2.1 MB.

ponizej wrzucam zrzuty ekranu ( mam nadzieje ze dobrze umieszczam zdjecia )

1.nastawy przed resetem skrzyni


https://ibb.co/hKPmhS

https://ibb.co/hKPmhS

2.nastawy po resecie i przejechaniu kilku KM

https://ibb.co/hQtOU7

https://ibb.co/fXT1Gn

3.stan DPF ( tak just in case ale z nim wszystko OK)

https://ibb.co/kA2BGn

https://ibb.co/mJxiU7


4. paramtry MAF

https://ibb.co/b7mMGn

zastanawiajace jest to ze Nominal Value = 92.55 a actual tylko 54.20 czy to normalne ?? czy silnik dostaje za malo powietrza ?

filtr powietrza wsadzilem nowy ( tez na wszelki wypadek )


zastanawiajace jest jeszcze to ze podczas przyspieszania slychac swist turbiny ( czyzby jakas nieszczelnosc ) ?

co o tym sadzicie ?


w ISTA jest dodatkowa opcja resetu skrzyni z czym to sie je i do czego to sluzy ?

https://ibb.co/dgiGXS


tak na marginesie dlaczego BMW umieszcza wielki napisa na obudowie silnika TWIN TURBO - jak tam jest tylko jedna turbina ?


a jeszcze jedno bo nigdzie nie moglem znalezc info w tym silniku wystepuje odma ( separator oleju ) w real oem nigdzie nie moge na to trafic


sorki za brak PL znakow.

Pozdrawiam

Edytowane przez dixon123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.