Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


opisze swoja sytuacje, aktualnie mam e92 325i 2007 rok n52b25 w lpg

Silnik sprawuje sie okey, wiadomo pije olej mocno jak przy wadach fabrycznych. Ostatnio jednak czesto wypadaja zaplony na dwoch cylindrach, poczatkowo sadzilem ze był to problem z LPG ale poznej po zestrojeniu problem w dużym stopniu ustał nastepnie wrocił niestety.


Do rzeczy rozmawialem z wieloma mechanikami i jak sie dowiedzialem osprzet do N52b25b/30af. jest taki sam. Wiec w gre wchodzilby zakup zwyklego slupka + programowanie od nowa + programowienie i mapa pod lpg


Nie chce sprzedawac samochodu, dużo w niego zainwestowałem, mechanicznie sporo rzeczy wymieniłem, również osprzet silnika, pompa wody itp oprocz tego wymieniłem zamontowałem navi CCC na CIC'a, za pol roku chce kupic mieszkanie wiec F10 odpada narazie


Jak to widzicie, oczywiscie licze sie z kosztami mysle ze w 8-9k bym sie zamknal silnik okolo 6-7k robocizna jakies 2k, moze tez uda mi sie sprzedac swoj slup za 2-2,5k.


Dodam ze intesesuje mnie zamiana na n52b30AF wersja 272hp, tez na wtrysku posredniem

Oprocz tego wiadomo dodatkowa moc mile widziana :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Idea słuszna. Tylko, że ja zanim zamontowałbym taki używany silnik do auta to bym go rozebrał i pomierzył.

Jak się ma silnik na wierzchu to dużo łatwiej np. wymienić uszczelniacze zaworowe czy też łańcuch rozrządu niż jak siedzi w aucie.

Poza tym N52B30 ma nominalnie 258km. Nie wiem jaką masz instalację LPG ale typowo do tego silnika powinien być już podwójny reduktor i podwójne zasilanie listwy wtryskowej, z obu stron.

Opublikowano

Czesc, dzieki za odpowiedz !


n52b30 akurat w e92 2006-2007 wychodzil w wersji 272konie.

Co do silnika napewno wszystkie elementy eskpoatacyjne wymienie razem z wymiana czyli tez pierscienie , uszczelniacze bo cena jest niska i tak jak mowisz i tak wkladamy silnik wiec latwiej to zrobic na wyjetym a prawdopodobnie bede mial to w cenie swap czyli 2-2,5k

Instalacja jest dobra do 6 cylidrow napewno bede musial wrzucic lepszy reduktor ale to wliczam w koszty


Polecic kogos z okolic Warszawy? mam jeden bardzo dobry warszatat ale to wyprwa 300km :)

Opublikowano

Sprawdzalem 3 razy i to samochody po vinie itp i jestem pewny

zwodzi Cie fakt bo od konca 2007 rok byl tez n53 z taka sama moca :)

Opublikowano

Ze sprzedaża w sensie ?:) duzo papierologi itp?

z samochodem napewno z rok bym zostal,ogolnie bardzo mi odpowiada, troche ciasny ale do przezycia bym w planach F10 ale tak jak pisalem mieszkanie jest duzo wazniejsze.


ktos jeszcze sie wypowie? a moze ktos juz robil podobny swap ?

Opublikowano
Klienta na auto może być ciężko znaleźć, średnio ludzie patrzą na swapy w tych autach :)

 

A kto będzie wiedział, że był swap?


Przecież te silniki po otwarciu maski są takie same.


Skontaktuj się ze swap-garage albo Groupe AIE będziesz wiedział więcej. Namiary poszukaj w necie.

Opublikowano

Sprawa wyglada tak ze jestem troszke na widelcu, padaja tloki w moim samochodzie i mysle nad swapem coraz konkretniej


duzo osob potwierdza ale zdarzaja sie osoby ktore mowie ze osprzet nie pasuje i tu pytania do was, czy ktos jest w stanie mi potwierdzic i klarownie powiedziec czy wszystko z jednego do drugiego pasuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.