Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

@zafi widziałem to. To nie jest dodawanie zdjęcia tylko linkowanie zdjęcia.

Nie mam pewnego miejsca gdzie mógłbym je uploadować.

 

TUTAJ => http://www.directupload.net/


Wybierz język na : Angielski / Niemiecki / Hiszpanki / Turecki :D :D


P.S.

jak wkleić zdjęcie na forum : https://www.google.com/search?q=jak+wkleic+zdjecie+na+forum&client=firefox-b&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=0ahUKEwiH2623iv7eAhWF2qQKHYJeDBoQ_AUIDygC&biw=1408&bih=654

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Rozmawiałem z użytkownikiem @saab i niestety nie ma update'u w sprawie wspomagania - nic nie pomogło. BMW Polska umywa ręce twierdząc, że ten model tak ma.


W moim przypadku niestety samo smarowanie kolumny specjalnym sprayem nie pomogło.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ostatecznie okazało się, że przyczyną był przegub krzyżowy (32306859833). Używany na allegro poniżej 200zł. Po wymianie objawy całkowicie ustały, całkiem inne prowadzenie.


Podobno przyczyną mogą być też gniazda amortyzatorów (31306863295).

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie też kierownica zaczynała ciężej pracować (powoli robił się gokart). Potraktowałem przegub krzyżowy kolumny kierowniczej ( i jej wejście do kabiny) wd40. Po chwili kierownica zaczęła pracować bardzo lekko. Można kręcić w miejscu małym palcem prawie bez oporu. Po kilkunastu godzinach dla pewności proces powtórzyłem. Następnego dnia wymienione miejsca potraktowałem białym smarem w sprayu i od dłuższego czasu jest ok. Pacjent to F10 528i xDrive z 2012r.
Opublikowano
Czytam sobie ten temat i cos mi tu nie pasuje. Ostatnio wymienialem u siebie w 528i LCI gumowa oslone amortyzatora i albo jestem jakis glupi albo w moim F10 nie ma kolumny mcphersona. Czy pomiedzy roznymi wersjami silnikowymi oraz wersjami z xdrive istnieja az tak duze roznice konstrukcyjne zawieszenia? W jednych F10 BMW zastosowalo wielowahacz a w innym mcpherson?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie też kierownica zaczynała ciężej pracować (powoli robił się gokart). Potraktowałem przegub krzyżowy kolumny kierowniczej ( i jej wejście do kabiny) wd40. Po chwili kierownica zaczęła pracować bardzo lekko. Można kręcić w miejscu małym palcem prawie bez oporu. Po kilkunastu godzinach dla pewności proces powtórzyłem. Następnego dnia wymienione miejsca potraktowałem białym smarem w sprayu i od dłuższego czasu jest ok. Pacjent to F10 528i xDrive z 2012r.

 


Ostatecznie została wymieniona część kolumny kierowniczej z krzyżakiem(tym przy maglownicy). Może i kierownica pracowała lekko ale pojawiły się stuki przy delikatnym ruszaniu kierownicą na boki. Ta fabryczna (2012r.) została zastąpiona nową (32 30 6 859 833) podobno poprawioną. Koszt z delikatnym rabatem 1100 zł + wymiana.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu pojawia się u mnie komunikat.

"Dodatkowy wysiłek przy kierowaniu, jedz wolno dalej. Wykonaj przegląd w twoim serwisie" i zapala się symbol układu kierowniczego z wykrzyknikiem (na żółto).


Komunikat wyskakuje po przejechaniu dłuższego odcinka trasy np ok 100km, przy czym wystarczy wyłączyć silnik i kontrolka gaśnie i znowu spokój na parę dni.


Jeśli chodzi o siłę wspomagania to nie zauważylem różnicy (nawet chodzi lżej niż np w moim drugim BMW E60 530xd z 2006r.), aczkolwiek zorientowałem się że kierownica nie tak do końca odbija spowrotem na wprost (tutaj w E60 jest o niebo lepiej) co bardzo denerwuje bo samochód dużo traci na sterowaniu.


W postach powyżej czytałem że inni też mieki podobne probkemy ale glownie z siłą wspomagania (kierownica ciężko chodzi), u mnie raczej lekko, ale ten brak powrotu, lub nie do konca wlasciwy powrot kierownicy jest denerwujacy....


Problem dotyczy F10 528i xdrive, 2016r


Odświeżam temat, może ktoś pomoże ???

A jak nie to serwis.... najbliżej mam do Gazdy Gliwice, ale czytałem ze ktoś już u nich z tym walczyl i powiedzieli ze ten model tak ma..... heheheh dramat. Jezeli tak, to ja wole moje stare e60.



Aha, zapomnialem dodac ze ten brak powrotu kierownicy jest tak samo odczuwalny niezaleznie czy kontrolka sie swieci czy nie....


I jeszcze jedno...

Ostatnio zauwazylem stuki jak na postoju maksymalnie skrece kolami, to przy koncu skretu slychac stuki....


Pomoze ktos ???

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam panowi kto ma proglem z kierownica wspomaganiem że nie odbija. Sprawdzić na geometri kont pochylenia swożnia. Jak będzie nie w normie nie odbije kierownica nigdy. Doświadczenie mnie przekonało 3 układy kierownicze wyminilem i proglem byl cały czas

Gdy bmw macie uderzone.czeba wymieniać sanki i sprawdzać zawieszenie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.