Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


ostatnio próbowałem zakodować kierunki USA w e46 lift, strasznie ciężko było się do tego zabrać, w e39 chwila roboty ...

Niestety coś musiałem namieszać w module od air bagu, MRS3 / MRS4,

kontrolka poduszki zaczęła mrugać, następnie się zapaliła, po usunięciu błędu kontrolka znika, po ponownym odpaleniu auta, znowu zaczyna mrugać i się zapala.


Kod błędu

134 mrsa vorne


Z tego co wyczytałem, coś z sumami kontrolnymi.


Moje pytanko, jak sprawdzić czy sumy kontrolne się zgadzają,

jest ktoś w stanie mi pomóc ?


Po połączeniu z e46, NCS staje się strasznie skomplikowany, nie jest to co zawsze po połączeniu z innym autem.

Niestety dlatego coś namieszałem ..


Proszę Was o pomoc.


Pozdraiwam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sumy kontrolne tylko sa do vin i ZCS (kody GM. SA, VN)

NCS dla E46 jest taki sam jak dla e39 tylko po 2001 roku zamiast ZCS w E46 jest FA/VO i jest to rozwiązanie jest proste, niż przeliczanie, dodawanie

kodów ZCS, kodowanie plikiem man jest identyczne jak dla e39

W e46 do 2001 przedlift moduły komunikacujne to EWS i KMB

w po lifcie moduły komunikacyjne to AKMB i ALSZ , i tu się najczęściej myla osoby jak dostana po lifta ponieważ wiekszość instrukcji jest na EWS

i próbuja kodowac przez EWS a tu zonk , nalezy wybrac AKMB i bedzie wszystko to samo jak w e39

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.