Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam problem z układem chłodzenia w moim BMW X5 4,8l z 2007 roku.

Na początku musiałem wymienić zbiorniczek wyrownawczy bo był nieszczelny. Niestety płyn dalej wyciekał, wiec wymieniłem korek. Na nowym korku płyn dalej wyciekał spod korka dopóki nie zmieniłem położenia oringu z dolnego gniazda na środkowe. Teraz mam dwa małe oringi jeden nad drugim i jeden duży.

Czy tak powinno być? W środkowym gnieździe jest otwór, ale po rozebraniu starego korka nie bardzo wiem po co. Mam wrażenie, że w pierwotnym położeniu dolny oring blokował przepływ płynu na powrocie z chlodnicy (mały przewód idący od chlodnicy do zbiorniczka) i dlatego wydostawal się na zewnątrz.

Podejrzewałem ze może mam problem z upg ale testowałem obecność CO2 i wygląda że jest w porządku.

Macie pomysł gdzie może być problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Na nowym korku płyn dalej wyciekał spod korka dopóki nie zmieniłem położenia oringu z dolnego gniazda na środkowe. Teraz mam dwa małe oringi jeden nad drugim i jeden duży.

Czy tak powinno być? W środkowym gnieździe jest otwór, ale po rozebraniu starego korka nie bardzo wiem po co.

 

http://fs1.directupload.net/images/180320/ia4doaj9.jpg


W korku jest zawór bezpieczenstwa.

Pozdrawiam Andrzej
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak, masz rację.

Problemem okazała się pompa płynu chłodniczego, po jej wymianie (w 4,8 nawet nie bardzo trudnej) wszystko wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.