Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z e39 Touring, 2.0 benzyna, rocznik 97.

Od jakiegoś czasu nie odpala za każdym razem. Kręci kręci i nie zawsze załapie. Wcześniej odpalał od kopa za pierwszym razem bez dodawania gazu. Potem przyszły mrozy i czasem to już trwało nawet 10-15 minut aż załapał i zapalił. W wyniku tego wymieniłem akumulator (padł ze starości), zrobiłem rozrusznik (bendiks, szczotki, itp.) Wymieniłem też pompę paliwową z filtrem, bo już głośno chodziła (jakaś chińszczyzna była). Świece są ok. Jak już odpali wszystko gra, jeździ bezbłędnie. Z góry dzięki za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy jakieś są?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Świeci kontrolka od ASC. Z tego co mówili, to jest kwestia jakiegoś elektrozaworu (czy sterownika), ale tak już mam od dawna. Poza tym, żadnych błędów i objawów nie ma. Jak już załapie, nie gaśnie, silnik chodzi równo, nie ma problemów z przyspieszeniem.

Dzisiaj jak wrócił mróz (ok -6st) po nocy znowu długo kręcił nim załapał - ok 5 minut. Potem w ciągu dnia już lepiej (za 2, 3 kręceniem).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może świrować czujnik położenia wału, czasem nie ma błędu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Mechanik obstawia jeszcze czujnik temperatury ale jakoś nie jestem przekonany. Czujnik na wale da się "wyczyścić" czy trzeba wymieniać? Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj na mrozie znowu kręcił długo nim zaskoczył (ok 5 minut). Tak jakby łapał ale nie bez efektu.
Opublikowano

Potem auto ma moc.?


Wyczyścić możesz próbować. Jak wykrecisz kierownicę powietrza i visko to masz dostęp jak na dłoni do tego czujnika. Przy uszkodzonej uszczelce pokrywy, głowicy czy podstawy filtra olejowego wszystko spływa w okolice wału, powodując silne zabrudzenie czujnika. Wyczyść i sprawdź, ale pewnie jeśli coś z tym jest nie tak to trzeba go wymienić.

Opublikowano
Dzięki za info. Coś rzeczywiście mokro jest pod zbiornikiem płynu wspomagania (ale nie ubywa). Auto jak odpali ma moc, silnik pracuje płynnie . Jak było powyżej zera stopni na zewnątrz odpalał tak za 2-3 razem ale musiałem dodawać do tego gazu. Wcześniej palił na dygniecie, bez gazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.