Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakby ktoś był zainteresowny podsyłam link, trzeba zebrać grupę 10 osób.

https://a4-klub.pl/topic/279635-grupowy-chiptuning-aligator-dynosoft-katowice-v-tura-czerwieclipiec-2017r/?page=25&tab=comments#comment-5273679





Regulamin i ceny tak jak wcześniej, jedyną zmiany są ceny za BMW (taniej bo

większość robi już przez OBD), oraz niższa dopłata za remap DSG.


Jeżeli akceptujecie to możnq dzwonić i się umawiać. Terminy najpóźniej do 2

lutego.


1. Promocja obowiązuje jeżeli zbierze się na liście oraz umówi na termin

co najmniej 10 osób.


2. Usługa obejmuje wykonanie diagnostyki, pomiarów przed i po na hamowni

obciążeniowej oraz wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującego

silnikiem.


3. Cennik:


Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:


Diesel:

- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) do 4

cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł

- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) powyżej

4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1300zł

- 8 i więcej cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł

- ciężarówki 2000zł


Benzyna (grupa VAG):

- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł

- TFSI - (Sterownik MED9) - cena po rabacie 1250zł

- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł

- TSI - (Sterowniki SIMOS) - cena rabacie 1600zł

- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)


Dopłaty:

+100zł automat,

+100zł 4x4,

remap dsg/s-tronic +200zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)


Inne sterowniki i marki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.


4. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest

demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 3 plus dopłata 300zł


Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba

będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów

muszą być przygotowani na taką ewentualność.


5. BMW - aktualnie większość modeli tuningujemy przez OBD. Cennik:


Diesel - jak w punkcie 3.


Benzyna 1.6T i 2.0T - 1600zł (bez różnych poziomów mocy ECO

PRO/COMFORT/SPORT)

3.0T - 2000zł (bez różnych poziomów mocy ECO PRO/COMFORT/SPORT)


W przypadku konieczności otwierania sterownika +300zł.


6. Wszystkie ceny są cenamni brutto.


7. Promocja dotyczy seryjnych silników (modyfikacja Stage 1), dozwolona

jest maksimum jedna niewielka modyfikacja mechaniczna- np. większe

wtryski, fmic, niewiele większe turbo. O tym czy modyfikacja klasyfikuje

się jako "jedna niewielka modyfikacja" decyduje DYNOSOFT.


8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożności

wykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,

przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innej

niezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł.


9. Promocja nie obejmuje osób, które kiedykolwiek były umówione w naszej

firmie na termin tuningu i się na dany termin nie stawiły bez

uprzedniego powiadomienia.



Tel do ustalania terminów bezpośrednio do Wojtka.


606 34 11 44


od 10-17 od pon do piąt.


Dzwonicie mówicie że jesteście z forum a4 na grupówkę.

Opublikowano
tak tylko z ciekawosci pytam, sam troche grzebie hobbystycznie i wydaje mi sie troche duzo 3 paczki za zapiecie 7 kabli lub ramki pod bdm, zdaje se sprawe ze sprzet kosztuje, ale nie az tyle jesli chodzi o graty na stol
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja również tylko z ciekawości.Z czego wynika wycena AT o 100zł drożej?
Opublikowano
Dopłata za AT to jakaś porażka. Czasem manuala trudniej zrobić, ale to dla takiej firmy nie ma żadnego znaczenia. Robią przynajmniej kilkaset aut rocznie i nic nie powinno ich zaskoczyć. Mają gotowe rozwiązania pod wszystkie auta i nr softów. Jest to najzwyczajniej chwyt marketingowy. Natomiast wyjęcie sterownika to nie jest tylko podpięcie go pod kabelki. Sterownik, który będą musieli wyjąć to nie jakieś archiwum, które bdm-mem 100 pójdzie. Czasem trzeba nie tylko otworzyć "konserwę", ale i wyjąć mięsko bo boot piny są z dupy strony. Oni pewnie wiercą dziury i tu można zapytać czy 300 zł to nie za dużo, bo nie wiele jest aut w których wyjęcie sterownika to poważna operacja. Same żądania, a nie ma ani słowa, że po przyjęciu auta od klienta biorą odpowiedzialność za sterownik. Dodatkowo po przeczytaniu pkt. 8 i 9 nie pozostaje nic innego jak wypiąć się na tą "promocję". To promocja, ale dla sprzedawcy. Szybka robota i najlepiej żeby klient nie "kwiczał" .
peace & love
Opublikowano

Jeśli chodzi o wyjęcie sterownika(ja tak miałem) to zajęło max 5 minut a tak naprawdę może z 3, plus kilka śrub wkrętarką i był rozebrany całość od otwarcia maski do podpięcia pod komp może z 7 minut. więc myślę że ta dopłata to dobry chwyt.

Ale cóż takie czasy wszyscy chcą "dymać" w białych rękawiczkach..

Opublikowano

przecież gość nie piszę o wyjęciu sterowniky tylko o :

"W przypadku konieczności otwierania sterownika +300zł" to chyba jest różnica.

Co do odpowiedzialności za sterownik to wątpie aby którakolwiek firma która robi programy miała coś na ten temat napisane. Nawet w ASO jak po gwarancji np robisz aktualizację map w navi i się coś wykrzaczy do naprawa na Twój koszt.

Co do punktu 8 i 9 to nie kumam już kompletnie :) No przecież czas kosztuje, jak ktoś ma trupa zamiast auta albo cieżko mu zadzwonić żeby odwołać wizytę to czemu koleś ma tracić czas/pieniądze na takie zabawy, zwłaszcza że w tej grupówce robi to jakieś 30-35% taniej niż normalna cena. Czego chcieć za 1100zł brutto w przypadku RWD :)

Szukacie Panowie dziury w całym. Firma ma dore opinie, wejdź w link w pierwszym poście, koleś lata robi już te auta z forum A4 i nie widziałem żeby ktoś narzekał.

Opublikowano
przecież gość nie piszę o wyjęciu sterowniky tylko o :

"W przypadku konieczności otwierania sterownika +300zł" to chyba jest różnica.

 

No może i masz racje, chociaż wątpię aby otwierał sterownik bez wyjęcia go z auta. w moim tuner demontował sterownik i go rozbierał ale może inni to ogarniają lepiej, chociaż ja dopłaty z tego tytułu nie miałem i do AT też nie dopłacałem.

Opublikowano

co to znaczy inna ? wyższa czy nieższa ? Mieliście hamownie w cenie ? czy poprostu koleś wgrał wam po gotowcu. Też znam zawodników co by mi za 400zł coś tam wgrali ale to nie tędy droga :)

Tutaj też jest gupówka, regularna cena w Dynosoft za 2.0D RWD automat to 1600zł brutto.

Opublikowano

Hamownia w cenie, indywidualny program dla każdego(nie staliśmy w kolejce) hamownia wszystko jak należy.

Ja tylko piszę że czas wyjęcia sterownika i rozbiórka to kilka minut a dopłata za to to absurd (z mojego punktu widzenia) za czas jaki jest do tego potrzebny, ale cóż teraz takie czasy że trzeba płacić za wszystko i to słono.

Róbcie robotę dobrze i niech wszyscy będą zadowoleni.

Opublikowano
Ja nie mam nic wspólnego z tą firmą. Robiłem tam tylko swoje BMW, z audi zawsze jeździłem do r-performance a że bmw tam nie robią to zrobiłem program z grupówki w Dynosofcie.
Opublikowano

Wiele lat temu pojechałem na zmianę programu (syfu zrobionego przez firmę ,,Robson -Tarnowo koło Poznania) w 1,9 tdi do Wrocławia do dynosoftu ,wg vaga 4 cylinder nie trzymał parametrów .

Mirek stwierdził ,że nie zrobi mi programu ,bo auto nie do końca jest ok. ( o żadnej kasie nie było mowy),odchylenie nie było zbyt duże ,więc stwierdziłem ,że w razie czego nie będę miał pretensji, i w końcu ,choć nie było łatwo udało mi się go przekonać. Po programie auto chodziło o niebo lepiej ,po ponad 4 latach sprzedałem ,nie mając żadnej usterki.

A teraz ,załóżmy jadę do Katowic , gość stwierdza sorki, nie do końca jest ok ,dawaj 200 stówy i wracaj na drugi koniec Polski ?

No chyba was pojebało !

To nie propozycja profesjonalnej firmy, tylko pazernych cwaniaków.

Opublikowano

Zawsze kolego możesz zadzonić umowić się , zapłącić regularną cenę i będziesz miał w razie czego diagnostykę darmową :). Jak nie jesteś pewny stanu swojego auto to podjedź na kompa przed wyjazdem.

Tak ciężko zrozumieć że masz to taniej ale masz przyjechać sprawnym autem ?

Opublikowano

na podlasiu moge polecic magika ktory robil mi f10 za 1400, w cenie rolki, wyciecie dpf softem, wyciecie dpf fizyczne w jego zaprzyjaznionym servisie boscha, robota oczywiscie na stole ale boot igla od gory bez wiercenia, chlopak siedzi w tym kilkanascie lat

dodac moge ze za 1 podejsciem zapiol kompa i diagnoza sterownik pokazuje ze dpf sie skonczy za 4k km i ta wartosc moze sie zmniejszyc po dlubnieciu ale niema mozliwosci usuniecia fizycznego dpf na teraz bo nie on to robi, po chwili zastanowienia moja odpowiedz sorry przesunmy to na inny termin, ile place za stracony czas? nic nie z diagnostyki zyje...

po pol roku wrocilem i jestem zadowolony

Opublikowano
Wojtekcichy , i to jest odp. na mój post. Bo nie napisałem, że przyjeżdża ktoś niesprawnym autem, w moim przypadku wartości były lekko przekroczone (i ja miałam tego świadomość sam sprawdzając wcześniej to vagiem i akceptowalem to) , poza tym usterka może ujawnić się podczas wielosetkilometrowej drogi. Szanująca się firma stoi frontem do klienta i mądry człowiek to docenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.