Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Nie chcąc zaśmiecać forum zapytam w tym wątku.


Mianowicie wczoraj otrzymałem od chińczyka przesyłkę z klonem ICOM Next i oczywiście chciałbym go sprawdzić czy jest wszystko z nim OK. Podłączyłem go do mojej E90 325xi z 2007/07 (w OBDII brak pinów od CAN) i po wystartowaniu sprzętu wszystko działało jak należy, tzn. ICOM podniósł się poprawnie i nawiązał połączenie z LAN (obydwie diody SYSTEM i LAN świeciły na zielono). Pobawiłem się jakieś 1/2 godz. ISTA/D i pomyślałem o próbie z ISTA/P. I tu się po raz pierwszy zdziwiłem, że w moim aucie nie znalazłem złącza do MOST. Mam nad OBD taką małą zaślepkę i byłem przekonany, że to od MOST, ale niestety za nią jest echo, no to dalej szukałem w przestrzeni nóg kierowcy też nic nie mam. Natomiast w schowku znalazłem w miejscu gdzie zazwyczaj jest USB tylko drugą zaślepkę, do której z tyłu doprowadzone są dwa zwykłe kable (masa - brązowy i jakiś jeszcze). Czy orientujecie się w jaki sposób dobrać się do linii MOST i czy w moim aucie (mam oryginalnie CCC - navi profesional oraz telefon na bloota - MULF) na pewno się znajduje.


A druga sprawa, to coś dziwnego się stało jak drugi raz (i kolejne) uruchomiłem ICOMa to po chwili dioda SYSTEM zaczyna mrugać na czerwono i widzę, że w SELF-TEST Result pojawia się błąd wiatraka (Fan test - FAIL). Jak sądzicie zignorować ten błąd czy odsyłać fejsik do Chin?

Opublikowano
Most musi być nad nogami kierowcy. Może ktoś upchał nad pokrywą.

To icom a2 tylko w obudowie NEXT. U mnie już 2 lata miga system i jest ok.

 

MOST znaleziony i wypróbowany :cool2:

Co myślicie o dodaniu jakiegoś radiatora, bo trafił mi się egzemplarz bez.


de158a983ee2.jpg

564fe5ed0ca6.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obowiązkowo, jak processor sie przegrzeje, zacznie migać dioda system na czerwono,

każdy chiński icom (A1,A2,A3,NEXT) jest klonem icom A1 tylko zmienili pare elementów , niestety im więcej przeróbek

tym gorsza jakość, dlatego zawsze podkreślam że najlepszy chiński icom to A1

do tego chińskiego NEXT możesz też dorobić wentylator razem z radiatorem , radiator powinien dotykać obudowy aby dodatkowo zwiększyć

powierzchnię rozpraszania ciepła,

, jak znajdę rozkład pinów dla małego wentylatora to podam lokalizacje , niestety jest to instrukcja dla A2

aby nie było błędu w self test

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

85724f3a84a4.jpg

tutaj jest generator impulsów ale wiele osób podpina mały wentylator taki jak w icom A1 aby razem z radiatorem lepiej rozpraszał ciepło i kilka otworów dla

pozbycia się gorącego powietrza ,

niestety chińskie podzespoły nie są tak dobre jak oryginalne ACTICA, A2 ori nie ma radiatora i chodzi pare godzin bez problemów

tak samo jak oryginalny ICOM NEXT

Opublikowano

Jakie zadanie ma spełniać ten generator impulsów?


ps. Wyjąłem dzisiaj klona z obudowy i po podpięciu do auta po ok. pół godz. synoptycznie sprawdziłem temp. procka, myślę, że nie przekraczała 40*C, także nie jest to jakaś temp, która mogłaby wpłynąć na pracę interfejsu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.